Close Overlay

Inscrie-te la UNIQA

Creeaza-ti un cont si gestioneaza-ti asigurarile si cererile online.

Detalii personale
*Obligatoriu
 
Adresa
/
/
My UNIQA
  • Politele tale online
  • Innoire rapida a politelor
  • Serviciu de sesizare daune online
Close Overlay

My UNIQA login

Nu ai cont UNIQA? Inregistreaza-te acum.
Close Overlay

Noua parola MyUNIQA

Te rugam sa completezi adresa ta de e-mail si vei primi o noua parola.

Close Overlay

Reinoire polita

De unde ati cumparat polita?

Close Overlay

Reinoire polita

Introduceti seria si numarul politei
 

Cum sa inaintezi o cerere?

Ai intrebari?

Suna la relatii cu clientii

(+40) 374.400.400 Luni - Vineri: 8.00 - 20.00 info@uniqa.ro Agentii UNIQA

Doar 46.45 km distanta

UNIQA Alexandria

t: 0720555365
e: daniel.soltuzu@uniqa.ro Detalii Localizeaza

MTPL Insurance

Inainteaza o cerere online

Inainteaza cereri online pentru RCA, Casco, Asigurare de locuinta, Asigurare de calatorie, Asigurarea de accidente de persoane sau Asigurarea voluntara de sanatate si bucura-te de serviciile MyUNIQA.

In curand

Regie proprie

Ai fost implicat intr-un accident si vrei sa fii despagubit rapid?
Este foarte simplu acum, completand formularul de regie proprie, vei primi un raspuns prompt pentru solutionarea dosarului tau.

Regie proprie
MTPL Insurance

Relatii cu clientii

Inainteaza cererea ta catre serviciul nostru de relatii cu clientii de luni pana vineri, 8:00 – 20:00. Asigura-te ca ai pregatit toata documentatia necesara!

(+40) 374.400.400

Ce faci in caz de dauna?

Stim ca te afli intr-o situatie neplacuta atunci cand se intampla un eveniment asigurat si de aceea vrem sa fim alaturi de tine si sa rezolvam cat mai repede problema ta. In partea dreapta gasesti informatiile necesare pentru solutionarea rapida a daunei tale in functie de tipul de produs pe care il ai.

Daune Auto (CASCO, RCA)

CASCO si RCA

Cine poate face avizarea si deschiderea dosarelor de daune:

  • persoana asigurata/pagubita
  • utilizatorul bunului achizitionat in leasing
  • clientul proprietar al bunului asigurat/avariat
  • imputernicitul legal al acestora

Pasul 1: Pentru avizarea si deschiderea unui dosar de daune la UNIQA Asigurari ai la dispozitie urmatoarele modalitati de contact:

  • apel telefonic la numarul 0374.400.400 (sau 0374.400.404, pentru serviciile MedUNIQA) programul fiind de luni pana vineri intre orele 8:00-20:00
  • ne poti trimite oricand un email la adresa: info@uniqa.ro cu detalii despre eveniment, seria politei UNIQA si numele tau
  • formularul electronic de avizare daune aici.
  • posta, documentele fiind trimise la adresa: UNIQA Asigurari, Str. Nicolae Caramfil nr. 25 sector 1, Bucuresti, Romania.

Pasul 2: Constatarea avariilor

1. Daune CASCO

Este necesar sa te prezinti la sediul sucursalei UNIQA din judetul tau sau la Centrul de Daune din Bucuresti, cu urmatoarele documente :

  • Cartea de identitate / buletin de identitate a/al asiguratului sau a/al delegatului ;
  • Permisul de conducere al persoanei care se afla la volan in timpul producerii evenimentului
  • Certificat de inmatriculare al masinii avariate
  • Copie a politei CASCO sau cunoasterea numarului si seriei politei de asigurare
  • Proces verbal, Anexa 2 sau orice alt act emis de politie din care sa reiasa cum si cand s-a intamplat evenimentul si - daca este cazul - cine este vinovat de producerea daunei; aceste acte trebuie prezentate in original
  • Imputernicire de la societate in cazul in care masina este in proprietatea unei societati
  • Procura in cazul in care nu se poate prezenta proprietarul la constatare
  • Imputernicire de la societatea de leasing in cazul in care masina este in proprietatea unei societati de leasing.

* Actele mentionate pe acest site reprezinta minimum necesar pentru deschiderea dosarului de dauna; inspectorii de dauna UNIQA pot solicita de la caz la caz acte suplimentare – pentru clarificarea cazului expus - dupa efectuarea constatarii.

In cazul furturilor de/din autovehicule asigurate CASCO

Furturile de autovehicule se anunta imediat prin apelare la serviciul de urgenta 112, dupa acest apel urmand a fi avizata dauna la UNIQA Asigurari.

Furturile din autovehicule (casetofoane, oglinzi, anvelope, etc.) se anunta la sectia de politie in raza careia s-a produs furtul.

Documente necesare pentru constatare:
  • Cartea de identitate / buletin de identitate a/al asiguratului sau a/al delegatului
  • Certificat de inmatriculare al autovehiculului furat – in original
  • Cartea de identitate a autovehiculului furat – in original
  • Copie a politei CASCO sau cunoasterea numarului si seriei politei de asigurare
  • Adeverinta de la politie care sa certifice producerea furtului – in original; aceasta se poate aduce ulterior anuntarii furtului la UNIQA Asigurari, de indata ce a fost eliberata de politie
  • Imputernicire de la societate in cazul in care masina este in proprietatea unei societati
  • Procura in cazul in care nu se poate prezenta proprietarul la constatare
  • Imputernicire de la societatea de leasing in cazul in care masina este in proprietatea unei societati de leasing
  • Toate randurile de chei ale autovehiculului furat, declarate la inchieierea politei de asigurare

* Actele mentionate pe acest site reprezinta minimum necesar pentru deschiderea dosarului de dauna; inspectorii de dauna UNIQA pot solicita de la caz la caz acte suplimentare dupa efectuarea constatarii, pentru completarea dosarului.

2. Daune RCA

In cazul in care un posesor de polita de asigurare RCA la UNIQA Asigurari iti produce daune, atat materiale, cat si vatamari corporale, te poti adresa catre UNIQA Asigurari pentru a fi despagubit.

Documente necesare pentru constatare:
  • Cartea de identitate / buletin de identitate a/al persoanei pagubite sau a/al delegatului
  • Permisul de conducere al persoanei pagubite, care se afla la volan in timpul producerii evenimentului
  • Certificat de inmatriculare al masinii avariate
  • Copie a politei RCA al vinovatului de producerea evenimentului – in cazul in care se incheie Formularul de Constatare Amiabila de Accident
  • Formularul de Constatare Amiabila de Accident completat si semnat de cei doi conducatori auto si/sau orice alte documente emise de autoritati/institutii abilitate (procese-verbale, Anexa 2 etc.) , care atesta producerea evenimentului si culpa celui ce a produs dauna.
  • Imputernicire de la societate, in cazul in care masina este in proprietatea unei societati
  • Procura in cazul in care nu se poate prezenta proprietarul la constatare
  • Imputernicire de la societatea de leasing in cazul in care masina este in proprietatea unei societati de leasing.

* Actele mentionate pe acest site reprezinta minimum necesar pentru deschiderea dosarului de dauna; inspectorii de dauna UNIQA pot solicita de la caz la caz acte suplimentare dupa efectuarea constatarii pentru completarea dosarului de dauna.

Pasul 3: Ce optiuni ai pentru efectuarea reparatiilor?

Reparatiile se pot efectua:

a) in unitatile reparatoare cu care UNIQA a incheiat contracte de parteneriat. Poti consulta lista acestor unitati aici. De asemenea, inspectorii constatatori UNIQA iti vor prezenta lista unitatilor reparatoare partenere.

Avantajele alegerii unui Service Partener UNIQA sunt:
  • garantia efectuarii reparatiei intr-un service verificat si agreat de UNIQA Asigurari
  • efectuarea facila a reconstatarilor, fara a necesita neaparat prezenta clientului
  • decontarea directa intre UNIQA Asigurari si unitatea reaparatoare, in limita reperelor avariate constatate.

b) in regie proprie, in urmatoarele conditii: se solicita de catre pagubit/asigurat prin cerere scrisa, sau la adresa de email regieproprie@uniqa.ro, iar costul reparatiei se stabileste pe baza evaluarii efectuate de UNIQA Asigurari inainte de reparatie.

c) in alte unitati reparatoare care nu au contracte de parteneriat cu UNIQA Asigurari.

Alte informatii utile privind solutionarea unei daune auto
  • Pentru efectuarea constatarii daunei, UNIQA Asigurari detine o retea teritoriala de puncte de constatare in cadrul unitatilor service sau locatii proprii, aceastea pot fi vizualizate aici
  • Dupa avizarea daunei, la data si ora programata este necesara deplasarea in locatia selectata cu vehiculul avariat
  • In cazul in care autovehiculul nu este deplasabil, inspectorul constatator UNIQA Asigurari se va deplasa in locul stabilit de comun acord cu persoana pagubita.
  • DIR-ul (Documentul de Intrare in Reparatie)/procesul verbal de constatare se va emite de catre inspectorul constatator in 2 exemplare originale, unul ramanand la dosarul de dauna, iar celalalt la client.
  • In cazul in care la demontarea autovehiculului in vederea reparatiei, se vor constata si alte avarii produse in exclusivitate in evenimentul asigurat, asiguratul sau persoana pagubita/reprezentantul acesteia are obligatia de a instiinta de indata reprezentantii UNIQA pentru a intocmi un proces-verbal suplimentar de constatare a pagubelor, cunoscand ca in caz contrar UNIQA Asigurari va refuza despagubirea acestora. Solicitarea de reconstatare se poate face la adresa reconstatari@uniqa.ro
  • Depunerea documentelor de reparatie sau a oricaror documente necesare solutionarii dosarelor de dauna, se face la sediile UNIQA Asigurari aici

Daune Non-Auto (Locuinta, Calatorie, Accident, Sanatate)

Daune Asigurari de Viata

Ce faci in caz de dauna?

Avizarea si deschiderea dosarelor de daune pentru produsele de asigurare Non-Bancassurance:

Modalitatea de avizarea a unei daune/ solicitari de rascumparare/ solicitari a beneficiului la maturitate:

  • In cazul aparitiei unui eveniment asigurat/ solicitari de rascumparare/ solicitari a beneficiului la maturitate , trebuie sa notificati in scris UNIQA Asigurari de viata SA, prin completarea unui formular de Notificare si solicitare a despagubirii/ Cerere rascumparare/ Cerere beneficiu la maturitate, pus la dispozitie de catre Asigurator.
  • Formularul poate fi transmis in vederea deschiderii dosarului de dauna/ rascumparare/ maturitate, initial prin e-mail la adresa daune-viata@uniqa.ro si ulterior prin posta in original, impreuna cu toate celelalte documente, in atentia Departamentului Daune, la adresa: - UNIQA Asigurari de viata S.A, Str. Nicolae Caramfil nr. 25 sector 1, Bucuresti, Romania
  • Pentru orice informatii/ solicitari documente referitoare la deschiderea si instrumentarea dosarelor de dosarelor de dauna/ rascumparare/ maturitate apartinand UNIQA Asigurari de viata S.A se poate utiliza numarul de telefon: +40 374.400.410, programul fiind L-V 8:00-20:00
Cine poate face avizarea si deschiderea dosarelor de daune/ maturitate/ rascumparare:
  • Asiguratul
  • Contractantul asigurarii
  • Beneficiarul
  • Mostenitorul/ii legal/i al/ai Asiguratului
  • Imputerncitul legal al Asiguratului/ Contractantului/ Beneficiarului/ Mostenitorilor legali ai Asiguratului
Documente necesare pentru avizarea si deschiderea dosarelor de daune

Asiguratorul isi rezerva dreptul de a solicita si alte documente medicale si/sau legale, necesare instrumentarii dosarului de dauna/ rascumparare/ maturitate, decat cele prevazute in Termenii si conditiile de asigurare in cazul in care situatia o impune.

Asistenta asigurare de calatorie Suna la acest numar de telefon (+40) 21 201 90 30 sau scrie-ne la adresa de e-mail assistance@ro.april.com in cazul unei urgente ce priveste asigurarea de calatorie.

Scroll Down