Close Overlay

My UNIQA login

sau
Nu ai cont UNIQA? Inregistreaza-te acum.
Close Overlay

Noua parola MyUNIQA

Te rugam sa completezi adresa ta de e-mail si vei primi o noua parola.

Close Overlay

Reinoire polita

De unde ati cumparat polita?

Close Overlay

Reinoire polita

Introduceti seria si numarul politei
 

Ultimele articole de presa

Fii la curent cu ultimele noutati din domeniul asigurarilor si afla cele mai utile informatii pentru tine.

Cel mai scazut numar de reclamatii in primul semestru al anului


Oct 16, 2018


UNIQA Asigurari a inregistrat in semestrul I 2018 cel mai mic numar de reclamatii, in scadere cu 19% fata de aceeasi perioada a anului trecut. Cu un total de 76 de petitii raportate in primele sase luni ale acestui an, compania se claseaza pe ultima pozitie in topul celor mai reclamate companii de asigurari, conform unui raport publicat de Autoritatea de Supraveghere Financiara.

 Factori in succesul inregistrat de companie

In acest sens, Franz Weiler, CEO-ul companiei UNIQA Asigurari a declarat: “Ne bucuram sa observam ca eforturile noastre constante in directia oferirii celor mai bune produse si servicii sunt rasplatite de catre clientii companiei. Totodata, faptul ca UNIQA Asigurari a inregistrat o scadere considerabila a numarului de petitii fata de aceeasi perioada a anului trecut, in conditiile in care tendinta pe piata de asigurari a fost de crestere, este o dovada a preocuparii noastre constante pentru optimizarea proceselor, produselor si serviciilor in conformitate cu nevoile clientilor.”

In completarea sa, Catalina Dima, Manager calitate si reclamatii clienti UNIQA Asigurari a subliniat faptul ca: “Diminuarea numarului de petitii se datoreza politicii interne de gestionare a reclamatiilor care a presupus, printre altele, eficientizarea comunicarii cu clientii. In acest sens, UNIQA Asigurari va continua sa le ofere acestora servicii de consiliere si suport, bazate pe trasparenta si argumentare obiectiva. Identificarea si reducerea factorilor declansatori ai reclamatiilor raman principalele noastre obiective.

De asemenea, echipa de Daune a avut un rol important in reducerea numarului de reclamatii: “Redefinirea fluxurilor interne, asistenta rutiera, parteneriatele cu unitatile reparatoare si fluxurile rapide de plata sunt parte din ecosistemul creat, care are in centru clientul UNIQA”, a declarat Paul Zarzara, Director Daune UNIQA Asigurari.

Conform datelor furnizate de Autoritatea de Supraveghere Financiara, la nivelul pietei, structura petitiilor in functie de clasa de asigurare in semestrul I 2018 este urmatoarea: cea mai mare pondere o detin petitiile inregistrate pe clasa asigurarilor generale, cu un numar de 3.597 (97,35%), in crestere cu 17,24% fata de inregistrarile din semestrul I 2017. In cadrul categoriei de asigurari generale, ponderea importanta in semestrul I 2018 o detin petitiile inregistrate pe clasa asigurarilor obligatorii de raspundere civila auto RCA si Carte verde, cu un numar de 3.053 petitii (82,63%), in crestere cu 22,61% fata de inregistrarile din semestrul I 2017. Cel mai mare numar de reclamatii inregistrat intr-o companie de asigurari a fost de 956, avand o pondere de 25% din totalul numarului de reclamatii.

Scroll Down