Close Overlay

My UNIQA login

sau
Nu ai cont UNIQA? Inregistreaza-te acum.
Close Overlay

Noua parola MyUNIQA

Te rugam sa completezi adresa ta de e-mail si vei primi o noua parola.

Close Overlay

Reinoire polita

De unde ati cumparat polita?

Close Overlay

Reinoire polita

Introduceti seria si numarul politei
 
  • Acasa
  • »
  • Despre noi
  • »
  • Presa
  • »
  • UNIQA Asigurari si UNIQA Asigurari de viata continua procesul de crestere pe linii profitabile de business

Ultimele Articole

Aici, poti accesa comunicatele oficiale de presa emise de compania noastra cat si cele mai noi informatii despre UNIQA Asigurari.

UNIQA Asigurari si UNIQA Asigurari de viata continua procesul de crestere pe linii profitabile de business


Aug 30, 2018

  • UNIQA Asigurari a raportat in primul semestru al anului 2018 o crestere de 9% a vanzarilor de asigurari non-motor, fata de aceeasi perioada a anului trecut, cu o valoare totala de 13,4 milioane de euro;
  •  UNIQA Asigurari de viata a raportat in primul semestru al anului 2018 o crestere de 56% a vanzarilor de asigurari de viata, fata de aceeasi perioada a anului trecut, cu o valoare totala de 9,1 milioane de euro.

Conform strategiei adoptate, UNIQA Asigurari si UNIQA Asigurari de viata continua procesul de crestere pe linii profitabile de business, cu accent pe vanzarea asigurarilor de viata si non-motor. Cea mai importanta evolutie in primele sase luni ale acestui s-a inregistrat pe segmentul asigurarilor de viata, in cadrul companiei UNIQA Asigurari de viata, unde s-au vandut polite in valoare de 9,1 milioane de euro, cu 56 % mai mult decat in aceeasi perioada a anului trecut. De asemenea, au crescut cu 9% si primele brute subscrise pe segmentul non-motor, valoarea acestora ridicandu-se la 13,4 milioane de euro. Cu toate acestea, in ciuda cresterilor semnificative pe cele doua segmente, primele brute subscrise de cele doua companii in primul semestru al acestui an au ajuns la o valoare totala de 44,3 milioane euro, in scadere cu 13% fata de aceeasi perioada a anului trecut, in contextul adoptarii unei strategii de dezvoltare asumata pe termen lung, ce vizeaza reducerea expunerii pe segmentul motor.

“Continuam ascensiunea pe liniile de business profitabile pe care ne-am axat inca din 2014, cand am adoptat o politica prudenta in ceea ce priveste expunerea pe segmentul motor, decizie asumata in contextul in care, in ultimii ani, ne-am confruntat cu un aflux de daune, cu impact negativ din punct de vedere financiar asupra companiei. Conform strategiei noastre de business, inregistram o crestere pe clasele de asigurari pe care am decis sa ne concentram, respectiv asigurarile non-motor si asigurarile de viata. In acest context, am inregistrat o scadere a vanzarilor pe segmentul motor in raport cu aceeasi perioada a anului trecut, care a condus catre o diminuare a veniturilor companiei cu 1,3 milioane euro. In prezent, ne confruntam cu o scadere a profitului, dar acest lucru este asumat si temporar, in contextul unui plan ce vizeaza diversificarea portofoliului in sensul cresterii ponderii asigurarilor non-motor”, a declarat Franz Weiler, CEO-ul UNIQA Asigurari.

“Dupa primele 6 luni ale acestui an, UNIQA Asigurari are o rata de solvabilitate de 160,55%, iar UNIQA Asigurari de viata o rata de solvabilitate de peste 200%. Acesta este un indicator al soliditatii financiare si al capacitatii celor doua companii de a se autosustine din surse proprii si de a-si acoperi, fara probleme, obligatiile financiare pe termen mediu si lung”, a declarat Paul Cazacu, Vicepresedinte – Director General Adjunct – CFO UNIQA Asigurari.

In ceea ce priveste planurile celor doua companii pentru perioada urmatoare, se urmareste si o dezvoltare a gradului de standardizare a produselor vandute, precum si a gradului de automatizare a proceselor. Proiectele interne aflate in acest moment in desfasurare vor avea ca rezultat simplificarea si eficientizarea proceselor, descentralizarea activitatilor standard si centralizarea activitatilor non-standard. “In acest sens, am scazut si costurile administrative cu aproximativ 15% fata de aceeasi perioada a anului trecut, semn ca ne aflam pe drumul cel bun in ceea ce priveste eficientizarea proceselor”, a adugat Paul Cazacu. Aceste masuri coroborate vor conduce, conform reprezentantilor companiei, la atingerea obiectivului strategic pe termen mediu, si anume, acela de a deveni profitabili.

“Strategia UNIQA pe termen lung si noul model de business au fost concepute garantand interesul tuturor partilor implicate in compania noastra: clienti, angajati si actionari. Continuarea implementarii acestei strategii va aduce, in continuare, o multime de schimbari si provocari ce necesita implicare si curaj. Am incredere deplina in echipa UNIQA din Romania, contez pe angajamentul lor si sunt sigur ca vom realiza cu succes planurile noastre ambitioase”, a conchis Franz Weiler, CEO-ul UNIQA Asigurari.

Despre UNIQA

UNIQA Insurance Group opereaza pe piata romaneasca din 2008, oferind toate formele de asigurari de bunuri, de raspundere si de persoane. UNIQA Asigurari se numara printre liderii pietei romanesti de asigurari generale, oferind un portofoliu complet de produse care respecta nevoile clientilor si tendintele pietei. Compania se preocupa permanent si acorda o mare importanta dezvoltarii de produse si de solutii de asigurari integrate, adaptate nevoilor actuale si stilului de viata modern si dinamic. In 2010, UNIQA a inceput operatiunile pe piata asigurarilor de viata, lansand compania UNIQA Asigurari de viata. Cu produse de asigurare de viata mixte, la termen si de grup, dar si cu experienta si know-how-ul UNIQA Insurance Group, compania respecta nevoile fiecarui client in parte, gasind solutiile de asigurare potrivite.

Despre UNIQA Insurance Group

UNIQA Insurance Group, cu sediul central in Austria, este unul dintre cele mai importante si dinamice grupuri de asigurari din Europa Centrala si de Est. Cu aproximativ 40 de companii in 18 tari si 22.000 de angajati, UNIQA ofera servicii de asigurari pentru 9,6 milioane de clienti. In Austria, UNIQA detine o cota de piata de 22% si a fost desemnata, timp de zece ani, cea mai de incredere companie de asigurari, conform studiului anual al publicatiei Reader’s Digest. Cu UNIQA si Raiffeisen Insurance, Grupul detine doua branduri puternice, care ii ofera o baza solida pentru cresterea viitoare. UNIQA opereaza in 18 tari din Europa Centrala si de Est: Austria, Albania, Bosnia si Hertegovina, Bulgaria, Kosovo, Croatia, Macedonia, Muntenegru, Polonia, Romania, Rusia, Serbia, Slovacia, Republica Ceha, Ucraina, Ungaria, Elvetia si Liechtenstein.

Contact UNIQA
E-mail: marketing@uniqa.ro

Scroll Down

Setari cookie-uri