Close Overlay

My UNIQA login

sau
Nu ai cont UNIQA? Inregistreaza-te acum.
Close Overlay

Noua parola MyUNIQA

Te rugam sa completezi adresa ta de e-mail si vei primi o noua parola.

Close Overlay

Reinoire polita

De unde ati cumparat polita?

Close Overlay

Reinoire polita

Introduceti seria si numarul politei
 
  • Acasa
  • »
  • Despre noi
  • »
  • Presa
  • »
  • Cresteri strategice pentru UNIQA Asigurari si UNIQA Asigurari de viata pe segmentele viata si non-motor

Ultimele Articole

Aici, poti accesa comunicatele oficiale de presa emise de compania noastra cat si cele mai noi informatii despre UNIQA Asigurari.

Cresteri strategice pentru UNIQA Asigurari si UNIQA Asigurari de viata pe segmentele viata si non-motor


Nov 27, 2018

  • UNIQA Asigurari a raportat in primele noua luni ale anului 2018 o crestere de 7% a vanzarilor de asigurari non-motor, fata de aceeasi perioada a anului trecut, inregistrand prime brute subscrise pe acest segment in valoare de 19,4 milioane de euro;
  • UNIQA Asigurari de viata a raportat in primele noua luni ale anului 2018 o crestere de 47% a vanzarilor de asigurari de viata, fata de aceeasi perioada a anului trecut, inregistrand prime brute subscrise pe acest segment in valoare de 13,2 milioane de euro.

UNIQA Asigurari si UNIQA Asigurari de viata continua si in cel de-al treilea trimestru 2018 procesul de crestere pe linii profitabile de business, cu accent pe vanzarea asigurarilor de viata si non-motor, confirmand inca o data alinierea la strategia de vanzari adoptata in 2014. Cea mai importanta evolutie in primele noua luni ale acestui an s-a inregistrat pe segmentul asigurarilor de viata, in cadrul companiei UNIQA Asigurari de viata, unde s-au vandut polite in valoare de 13,2 milioane de euro, cu 47% mai mult decat in aceeasi perioada a anului trecut. De asemenea, au crescut cu 7% si primele brute subscrise pe segmentul non-motor, valoarea acestora ridicandu-se la 19,4 milioane de euro. Astfel, cele doua companii au raportat PBS in valoare de 69 milioane de euro in primele noua luni ale anului, cu 9% mai putin fata de aceeasi perioada a anului trecut, scadere asumata in contextul strategiei de vanzari ce a vizat reducerea expunerii pe segmentul motor si cresterea potentialului de vanzare a asigurarilor facultative.

“Cresterea constanta de anul acesta pe segmentele profitabile pe care am decis sa ne axam incepand cu 2014, respectiv asigurari de viata si non-motor, a determinat o diminuare a pierderilor suferite de cele doua companii. Acest succes este datorat adoptarii unei strategii de business independente ce a vizat limitarea expunerii pe segmentul motor din cauza afluxului de daune cu impact financiar negativ asupra companiei. A fost o decizie asumata si curajoasa in contextul in care piata de asigurari din Romania continua sa fie dominata de astfel de produse. Totodata, ne bucuram sa observam ca decizia strategica de focusare pe vanzarea asigurarilor facultative se dovedeste a fi, in contextul noilor rezultate, o directie buna pentru cele doua companii, vizand atingerea obiectivului de a deveni profitabili in viitorul apropiat”, a declarat Franz Weiler, CEO UNIQA Asigurari.

De asemenea, cele doua companii continua sa reduca costurile administrative, care se afla in scadere cu 14,5% in T3 2018 fata de aceeasi perioada a anului trecut.“Aceasta dinamica descendenta a costurilor administrative este datorata eforturilor noastre de eficientizare a proceselor prin cresterea gradului de automatizare si de standardizare a produselor si serviciilor. Reducerea costurilor este o alta prioritate strategica pentru cele doua companii in contextul obtinerii profitabilitatii”, a declarat Paul Cazacu, Vicepresedinte – Director General Adjunct – CFO UNIQA Asigurari.

Performanta in scaderea numarului de reclamatii

UNIQA Asigurari a inregistrat in primul semestru al anului 2018 cel mai mic numar de reclamatii, in scadere cu 19% fata de aceeasi perioada a anului trecut. Cu un total de 76 de petitii raportate in primele sase luni ale acestui an, compania se claseaza pe ultima pozitie in topul celor mai reclamate companii de asigurari, conform unui raport publicat de Autoritatea de Supraveghere Financiara.

 “Ne bucuram sa observam ca eforturile noastre constante in directia oferirii celor mai bune produse si servicii sunt rasplatite de catre clientii companiei. Totodata, faptul ca UNIQA Asigurari a inregistrat o scadere considerabila a numarului de petitii fata de aceeasi perioada a anului trecut, in conditiile in care tendinta pe piata de asigurari a fost de crestere, este o dovada a preocuparii noastre constante pentru optimizarea proceselor, produselor si serviciilor in conformitate cu nevoile clientilor”, a adaugat Iuliana Rusei, Membru al Directoratului – CITO UNIQA Asigurari.

UNIQA Asigurari si UNIQA Asigurari de viata vor continua implementarea strategiei de business asumate, mentinand in centrul activitatii sale oferirea de servicii de calitate, centrate pe interesele clientilor sai si nevoile de asigurare ale acestora. Pentru perioada urmatoare, cele doua companii vizeaza evolutia constanta pe segmentul asigurarilor facultative prin adresarea nevoilor specifice identificate in randul publicului tinta si dezvoltarea de produse in conformitate cu acestea.

Despre UNIQA

UNIQA Insurance Group opereaza pe piata romaneasca din 2008, oferind toate formele de asigurari de bunuri, de raspundere si de persoane. UNIQA Asigurari se numara printre liderii pietei romanesti de asigurari generale, oferind un portofoliu complet de produse care respecta nevoile clientilor si tendintele pietei. Compania se preocupa permanent si acorda o mare importanta dezvoltarii de produse si de solutii de asigurari integrate, adaptate nevoilor actuale si stilului de viata modern si dinamic. In 2010, UNIQA a inceput operatiunile pe piata asigurarilor de viata, lansand compania UNIQA Asigurari de viata. Cu produse de asigurare de viata mixte, la termen si de grup, dar si cu experienta si know-how-ul UNIQA Insurance Group, compania respecta nevoile fiecarui client in parte, gasind solutiile de asigurare potrivite.

Despre UNIQA Insurance Group

UNIQA Insurance Group, cu sediul central in Austria, este unul dintre cele mai importante si dinamice grupuri de asigurari din Europa Centrala si de Est. Cu aproximativ 40 de companii in 18 tari si 22.000 de angajati, UNIQA ofera servicii de asigurari pentru 9,6 milioane de clienti. In Austria, UNIQA detine o cota de piata de 22% si a fost desemnata, timp de zece ani, cea mai de incredere companie de asigurari, conform studiului anual al publicatiei Reader’s Digest. Cu UNIQA si Raiffeisen Insurance, Grupul detine doua branduri puternice, care ii ofera o baza solida pentru cresterea viitoare. UNIQA opereaza in 18 tari din Europa Centrala si de Est: Austria, Albania, Bosnia si Hertegovina, Bulgaria, Kosovo, Croatia, Macedonia, Muntenegru, Polonia, Romania, Rusia, Serbia, Slovacia, Republica Ceha, Ucraina, Ungaria, Elvetia si Liechtenstein.

 

Contact UNIQA

Diana Tudor PR Specialist
Directia Marketing si Strategie Vanzari
Tel: + 40-374-465.300
E-mail: marketing@uniqa.ro

Scroll Down

Setari cookie-uri