Close Overlay

My UNIQA login

sau
Nu ai cont UNIQA? Inregistreaza-te acum.
Close Overlay

Noua parola MyUNIQA

Te rugam sa completezi adresa ta de e-mail si vei primi o noua parola.

Close Overlay

Reinoire polita

De unde ati cumparat polita?

Close Overlay

Reinoire polita

Introduceti seria si numarul politei
 
  • Acasa
  • »
  • Despre noi
  • »
  • Presa
  • »
  • UNIQA Asigurari si UNIQA Asigurari de viata au incheiat cu rezultate pozitive primul trimestru al anului care marcheaza un deceniu de prezenta a celor doua companii in piata asigurarilor din Romania, continuand sa isi consolideze cresterea pe liniile de activitate profitabile

Ultimele Articole

Aici, poti accesa comunicatele oficiale de presa emise de compania noastra cat si cele mai noi informatii despre UNIQA Asigurari.

UNIQA Asigurari si UNIQA Asigurari de viata au incheiat cu rezultate pozitive primul trimestru al anului care marcheaza un deceniu de prezenta a celor doua companii in piata asigurarilor din Romania, continuand sa isi consolideze cresterea pe liniile de activitate profitabile


May 16, 2019

  • UNIQA Asigurari a raportat in primul trimestru al anului 2019 o crestere de 21% pe segmentul de asigurari non-auto, comparativ cu aceeasi perioada a anului anterior, inregistrand prime brute subscrise pe acest segment in valoare de 8,9 milioane de euro, conform IFRS.
  • UNIQA Asigurari de viata a raportat in primele trei luni ale anului 2019 o crestere de 24% a vanzarilor de asigurari de viata, comparativ cu aceeasi perioada a anului anterior, inregistrand prime brute subscrise pe acest segment in valoare de 4,8 milioane de euro, conform IFRS.
  • Rezultatele obtinute in primul trimestru al anului 2019 marcheaza un moment important pentru evolutia UNIQA in Romania, cele doua companii raportand profit, situat la nivelul de 750 mii de euro.

In primul trimestru al anului 2019, obiectivele de reducere a expunerii in zona asigurarilor obligatorii de raspundere civila auto si crestere pe liniile profitabile de activitate au continuat sa sustina strategia de dezvoltare durabila a companiilor UNIQA Asigurari si UNIQA Asigurari de viata.

Asigurarile non-auto si asigurarile de viata au ramas principalii contributori la aceasta evolutie, inregistrand cresteri semnificative, de doua cifre, fata de aceeasi perioada a anului anterior.

Totodata, dinamica segmentului auto a sprijinit obiectivele dezvoltarii durabile. Asigurarile obligatorii de raspundere civila auto au continuat sa isi restranga impactul asupra portofoliului, inregistrand o scadere de 17% a volumului de vanzari, in timp ce asigurarile facultative de tip Casco au luat un avans de 4%, comparativ cu primele trei luni din 2018.

In total, cele doua companii UNIQA au incheiat primul trimestru al anului 2019 cu prime brute subscrise situate la nivelul de 25,4 milioane de euro, generate de cresterea portofoliului pe segmentele de asigurari profitabile, marcand astfel o crestere de 10% fata de rezultatele inregistrate anul trecut, pentru acelasi interval.

"Ne bucuram sa putem spune ca anul in care sarbatorim 10 ani de activitate in piata asigurarilor din Romania a debutat cu rezultate pozitive pentru ambele companii UNIQA. Consecventa cu care am crescut pe segmentele de asigurari non-auto si de viata, dar si faptul ca am continuat eforturile de limitare a expunerii in zona asigurarilor RCA au facut ca strategia de crestere durabila sa genereze efectele asteptate, aducand compania in zona de profitabilitate. Este un moment important pentru evolutia UNIQA in Romania, ce ne ofera increderea ca putem continua sa ne consolidam statutul de partener puternic si de incredere in randul clientilor nostri", a declarat Franz Weiler, CEO UNIQA Asigurari.

Optimizarea costurilor administrative pentru mai multa valoare oferita clientilor

In primul trimestru al anului 2019, UNIQA Asigurari si UNIQA Asigurari de viata au continuat procesul de optimizare a costurilor administrative, nivelul acestora inregistrand o scadere de 9,7% fata de aceeasi perioada a anului anterior.

"Suntem tot mai conectati la rolul de a aduce valoare in viata clientilor nostri, in schimbul costurilor pe care acestia sunt dispusi sa le plateasca pentru produsele si serviciile de asigurare. De aceea, optimizarea constanta proceselor si implementarea de solutii digitale care sa imbunatateasca experienta clientilor raman prioritati importante in cadrul strategiei noastre de dezvoltare durabila. Efectul acestora a continuat sa se reflecte in rezultatele inregistrate de UNIQA si in primele trei luni ale anului 2019, prin reducerea nivelului costurilor admnistrative", a declarat Paul Cazacu, Vicepresedinte – Director General Adjunct – CFO UNIQA Asigurari.

Clienti multumiti de calitatea produselor si serviciilor UNIQA

In primele trei luni ale anului 2019, UNIQA Asigurari si UNIQA Asigurari de viata au inregistrat un numar total de 46 de reclamatii, in scadere cu 23% fata de aceeasi perioada a anului anterior, companiile continuand sa se numere printre cele mai putin reclamate companii de asigurari din Romania. Conform ultimului raport publicat de Autoritatea de Supraveghere Financiara, UNIQA ocupa cea mai buna pozitie in statistica reclamatiilor, mentinandu-si reputatia de compania de asigurari cu cel mai mic numar de petitii formulate de catre clienti.

"Investim in mod constant in solutii cu ajutorul carora imbunatatim experienta clientilor de-a lungul intregii calatorii ce defineste interactiunea cu compania noastra. Totodata, avem alaturi specialisti cu experienta si parteneri pe a caror expertiza ne bazam pentru a livra servicii la cele mai inalte standarde de calitate si profesionalism. Acest lucru ne ofera increderea ca UNIQA ramane un brand care se bucura de apreciere in randul clientilor sai, aspect confirmat si de scaderea semnificativa a numarului de petitii adresate in primul trimestru al anului 2019", a precizat Iuliana Rusei, Membru al Directoratului – CITO UNIQA Asigurari

Cu o istorie de 10 ani in piata asigurarilor din Romania si beneficiind de peste 200 de ani de experienta la nivel international, UNIQA Asigurari si UNIQA Asigurari de viata continua sa aduca valoare in viata clientilor sai, concentrandu-si eforturile in trei directii principale: dezvoltarea de produse si servicii relevante, care adreseaza nevoi de asigurare specifice, eficientizarea proceselor si optimizarea costurilor prin digitalizare si investitia in dezvoltarea echipei.

"Avem toate motivele pentru a sarbatori nu numai un deceniu de istorie UNIQA in Romania, ci si experientele viitoare pe care le vom oferi deopotriva clientilor si oamenilor din echipa noastra. Privim cu incredere catre urmatorii 10 ani, pe parcursul carora ne-am propus sa aducem tot mai multa valoare in viata clientilor nostri prin produse, servicii si solutii digitale care sa raspunda asteptarilor acestora in ceea ce priveste protectia prin asigurare si calitatea interactiunii cu compania noastra. Daca, peste zece ani, UNIQA va fi recunoscuta drept compania de asigurari cu cei mai loiali clienti si cea mai implicata echipa, cred ca putem spune ca ne-am atins cu succes obiectivul de a fi o organizatie care pozitioneaza clientii in centrul actiunilor sale", a adaugat Franz Weiler, CEO UNIQA Asigurari.

Despre UNIQA

UNIQA Insurance Group opereaza pe piata romaneasca din 2008, oferind toate formele de asigurari de bunuri, de raspundere si de persoane. UNIQA Asigurari se numara printre liderii pietei romanesti de asigurari generale, oferind un portofoliu complet de produse care respecta nevoile clientilor si tendintele pietei. Compania se preocupa permanent si acorda o mare importanta dezvoltarii de produse si de solutii de asigurari integrate, adaptate nevoilor actuale si stilului de viata modern si dinamic. In 2010, UNIQA a inceput operatiunile pe piata asigurarilor de viata, lansand compania UNIQA Asigurari de viata. Cu produse de asigurare de viata mixte, la termen si de grup, dar si cu experienta si know-how-ul UNIQA Insurance Group, compania respecta nevoile fiecarui client in parte, gasind solutiile de asigurare potrivite.

Despre UNIQA Insurance Group

UNIQA Insurance Group, cu sediul central in Austria, este unul dintre cele mai importante si dinamice grupuri de asigurari din Europa Centrala si de Est. Cu aproximativ 40 de companii in 18 tari si 22.000 de angajati, UNIQA ofera servicii de asigurari pentru 9,6 milioane de clienti. In Austria, UNIQA detine o cota de piata de 22% si a fost desemnata, timp de zece ani, cea mai de incredere companie de asigurari, conform studiului anual al publicatiei Reader’s Digest. Cu UNIQA si Raiffeisen Insurance, Grupul detine doua branduri puternice, care ii ofera o baza solida pentru cresterea viitoare. UNIQA opereaza in 18 tari din Europa Centrala si de Est: Austria, Albania, Bosnia si Hertegovina, Bulgaria, Kosovo, Croatia, Macedonia, Muntenegru, Polonia, Romania, Rusia, Serbia, Slovacia, Republica Ceha, Ucraina, Ungaria, Elvetia si Liechtenstein.

Contact UNIQA
PR: Amelia Laudat
Tel: + 40-721-291.363
E-mail: contact.presa@uniqa.ro

Scroll Down

Setari cookie-uri