Close Overlay

My UNIQA login

sau
Nu ai cont UNIQA? Inregistreaza-te acum.
Close Overlay

Noua parola MyUNIQA

Te rugam sa completezi adresa ta de e-mail si vei primi o noua parola.

Close Overlay

Reinoire polita

De unde ati cumparat polita?

Close Overlay

Reinoire polita

Introduceti seria si numarul politei
 
  • Acasa
  • »
  • Despre noi
  • »
  • Presa
  • »
  • UNIQA Asigurari lanseaza “Casa mea e UNIQA” – campanie de informare si educare a “noii generatii”

Ultimele Articole

Aici, poti accesa comunicatele oficiale de presa emise de compania noastra cat si cele mai noi informatii despre UNIQA Asigurari.

UNIQA Asigurari lanseaza “Casa mea e UNIQA” – campanie de informare si educare a “noii generatii”


May 25, 2010

Cand erai copil, de cate ori ai pierdut cheia de la casa ? Ai spus parintilor tai sa schimbe incuietoarea ?Dar cu chibriturile... ? Ai aprins si altceva decat lumanarile pe tort, de ziua ta ?

Pentru UNIQA, asigurare inseamna preventie

Strategia si filozofia UNIQA Group include, printre altele, dezvoltarea unor proiecte speciale, solutii inovatoare sau platforme de responsabilitate sociala. Toate acestea sunt gandite in primul rand ca solutii de preventie si de protectie a clientilor, suplimentare fata de polita de asigurare.„UNIQA Group, prin urmare si compania din Romania, UNIQA Asigurari, se preocupa permanent si acorda o mare importanta dezvoltarii de produse adaptate nevoilor actuale si stilului de viata modern si dinamic. In acest sens, filozofia nostra de grup se axeaza foarte mult pe oferirea de solutii inovatoare, de preventie si de protectie suplimentara a clientilor, pentru o deplina libertate a asiguratilor nostri, de a-si trai viata asa cum doresc si in deplina siuguranta”, declara dna Ileana Horvath, Presedinte Directorat UNIQA Asigurari. Un prim proiect inovator adus de UNIQA in Romania la finele anului 2009, a fost UNIQA MeteoAlert – sistem de avertizare prin SMS cu privire la fenomenele meteo extreme, oferit gratuit clientilor UNIQA Asigurari.

UNIQA Asigurari lanseaza azi Campania “Casa mea e UNIQA” - Proiect adresat elevilor cu varste cuprinse intre 8 si 12 ani

Campania „Casa mea e UNIQA” isi propune sa ii educe pe copii in scopul auto-protectiei, sa ii informeze despre riscurile la care este expusa propria lor casa in caz de incendiu, explozie, furtuna, trasnet, grindina, cutremur, inundatie sau furt. Aceasta campanie se va desfasura pe termen lung, iar amploarea acesteia va fi crescuta pas cu pas.

“Casa mea e UNIQA” are ca target elevii cu varste intre 8 -12 ani deoarece acestia sunt mai receptivi mesajelor si pot constientiza pericolele la care se pot expune atat ei, cat si mediul lor inconjurator.

„Suntem convinsi ca multi dintre acesti copii carora ne vom adresa cunosc majoritatea pericolelor despre care dorim sa ii avertizam, dar scopul nostru este sa le subliniem atat riscurile, cat si masurile de preventie si auto-protectie pe care le pot lua, in caz de pericol”, declara dl Alfred Vlcek, vicepresdinte si CSO UNIQA Asigurari. „Copilaria este varsta inocentei, plina de imaginatie si joc. Copilaria isi pune o amprenta extrem de puternica asupra dezvoltarii ulterioare a , tocmai de aceea, copilaria trebuie protejata”, mai adauga dl Vlcek.

Startul acestei campaniei se va da in patru mari orase ale tarii, Bucuresti, Brasov, Cluj si Constanta. Aceste patru orase sunt orase reprezentative ale tarii, pe regiunile UNIQA: Est – Brasov, Sud – Constanta, Vest – Cluj si regiunea Bucuresti si Ilfov – Bucuresti.

UNIQA Asigurari isi propune sa ii informeze pe copii cu privire la pericolele la care se expun ei si casa lor intr-un mod deopotriva educativ, distractiv si interactiv.

“Cum am grija de casa mea?”

Prima etapa a acestei campanii, si totodata numele concursului de creatie la care sunt invitati copiii, este: „Cum am grija de casa mea?”.

Copii sunt invitati sa isi foloseasca inventivitatea pentru a realiza desene, colaje, machete care sa ilustreze tema concursului. Ei vor beneficia de o prezentare despre pericolele posibile si masuri de protectie a locuintei din partea echipei UNIQA si vor primi informatii despre cum pot participa la concurs, premiile puse in joc si modalitate de desfasurare a acestui concurs.

Consursul se desfasoara in perioada 25 mai – 20 septembrie, iar pe 1 octombrie vor fi anuntati castigatorii.

La concurs pot participa si copii care nu au beneficiat de prezentarea reprezentantilor UNIQA. Acesti copii sunt invitati, prin intermediul sucursalelor UNIQA Asigurari, sa isi aduca la sediile sucursalelor propriile creatii.

Primii 10 inscrisi din fiecare regiune vor primi premii UNIQA de vacanta.

Marele premiu

Se vor acorda locurile I, II si III pe fiecare judet, iar castigatorii locului I vor intra in marea cursa pe regiune pentru castigarea premiului cel mare, un joc pentru toata familia: consola Wii.

Juriul, format din doi reprezentati ai scolilor participante la campanie si un reprezentant UNIQA, va tine cont de urmatoarele criterii de jurizare: adecvarea la tema concursului, dificultatea realizarii, ingeniozitate (ideea / originalitatea), precum si impactul emotional. Toate aceste criterii vor fi notate cu puncte de la 1 la 5.

Pasi urmatori

Pasii urmatori ai campaniei „Casa mea e UNIQA” pentru anul 2010 vor consta in prezentari ale proiectului si in alte orase, in perioda 15 – 20 septembrie 2010, iar in luna decembrie, toate lucrarile premiate, dar si cele participante, vor fi expuse in cadrul unor expozitii locale UNIQA din orasele de start ale campaniei.

Despre UNIQA

UNIQA Group Austria este unul din cele mai mari grupuri de asigurare din Europa Centrală, care îmbină în mod constient individualitatea sa austriacă cu statura sa europeană. În anul 2009 UNIQA Group a serbat 10 ani de la formarea sa. UNIQA Group s-a poziŃionat rapid pe piaŃa locală, dar si pe cea centrală si est europeană. În ultimii ani, lista Ńărilor în care activează a fost extinsă si include în prezent Slovenia, România, Bosnia si Herzegovina, Bulgaria, Serbia, Ucraina, Cehia, Slovacia, Ungaria, CroaŃia, Polonia, Italia, ElveŃia, Germania, Liechtenstein, precum si Albania, Macedonia, Kosovo si Muntenegru.

Profitul inregistrat pe anul 2009 al UNIQA Group, conform datelor auditate, este de 82 milioane Euro. O crestere semnificativa a profitului s-a inregistrat in ultimul trimestru al anului trecut.Conform acelorlasi date auditate, grupul UNIQA a realizat in anul 2009 o crestere de 1,4% a volumului de prime brute subscrise, ajungand la 5,012 millioane Euro.

Având aproximativ 17.500 angajaŃi, 7 milioane clienŃi si aproape 15 milioane poliŃe în 21 de pieŃe regionale, UNIQA este printre cele mai dinamice grupuri din Europa Centrală.

UNIQA a fost desemnat, 10 ani la rand, “The most trusted brand” de către Readers Digest atât în Austria, cât si în majoritatea Ńărilor europene.

In Romania, in anul 2008 UNIQA achizitionează 100% din acŃiunile UNITA, compania redenumindu-se in UNIQA Asigurări. UNITA a fost fondată în anul 1990 în Timisoara si a fost prima companie privată de asigurări din România.

În prezent, capitalul social al companiei UNIQA Asigurari este de 320,26 milioane RON, după o crestere cu 121% a acestuia - EUR 45 mil.-, la începutul anului 2009.

In anul 2009 UNIQA Asigurari a inregistrat un profit de 2,47 milioane RON, iar primele brute subscrise de catre UNIQA Asigurari in anul 2009 au totalizat 496,70 milioane RON.

UNIQA Asigurari a investit in 2009 in servicii speciale pentru clientii sai si a urmarit optimizarea procesului de constatare si evaluare a daunelor. In plus, compania s-a implicat si in implementarea unui alt beneficiu pentru asiguratii sai: UNIQA MeteoAlert. UNIQA MeteoAlert, un avantaj unic pe piata de asigurari din Romania, este oferit gratuit si in exclusivitate clientilor UNIQA Asigurari.

Contact UNIQA Asigurari de viata SA

Nume: Veronica Badoi

Pozitie: Specialist Marketing

Tel: +40-21-212.08.82

E-Mail: marketing@uniqa.ro

Inapoi la ultimele articole

Scroll Down