Close Overlay

My UNIQA login

sau
Nu ai cont UNIQA? Inregistreaza-te acum.
Close Overlay

Noua parola MyUNIQA

Te rugam sa completezi adresa ta de e-mail si vei primi o noua parola.

Close Overlay

Reinoire polita

De unde ati cumparat polita?

Close Overlay

Reinoire polita

Introduceti seria si numarul politei
 

Tu stii ce drepturi ai ca turist?


In zilele noastre, persoanele care calatoresc doresc sa afle care le sunt drepturile ca si turisti, pentru ca de cele mai multe ori, acestia nu obtin aceste informatii suficiente de la agentiile de turism.

UNIQA Asigurari iti prezinta astazi cele mai importante drepturi pe care le ai ca si turist:

- Poti declara ca bagajul tau are o valoare mai mare – motivul? Majoritatea pasagerilor se gandesc doar la valoarea financiara a lucrurilor din bagaj, dar nu se rezuma totul doar la bani. In cazul in care bagajul tau este pierdut, nu vorbim doar despre o pierdere financiara. In bagaj poti avea un ceas de la partenerul de viata, fotografii cu familia sau alte obiecte cu valoare sentimentala mare. De aceea, dreptul tau ca si calator este ca poti declara ca bagajul tau are o valoare mai mare decat cea strict financiara.

- Poti cere daune pentru intarzieri ale zborurilor si “ratacirea” bagajului, chiar si pentru cateva ore – in plus, sumele de bani pe care le poti cere sunt mai mari in cazul zborurilor internationale, comparativ cu zborurile nationale. Pentru zborurile de cel mult 1500 de km ai dreptul sa ceri compensatii materiale la intarzieri de 2 ore, iar in cazul curselor de pana la 3500 de km, penalitatile se aplica la intarzieri de 4 ore.  

- Daca zborul este anulat, compania aeriana este obligata sa iti plateasca cazarea la un hotel din apropierea aeroportului – asta cu siguranta va aduce aminte de perioadele cu vreme neprielnica, mai ales cele din perioada sarbatorilor de iarna. In cazul in care zborul a fost anulat si nu ai fost anuntat(a) cu cel putin 14 zile inainte, ai dreptul sa ceri o compensatie cuprinsa intre 125 si 600 de euro, in functie de distanta de zbor planificata.  In acest context, compania aeriana trebuie sa iti ramburseze suma platita pe bilet in curs de 7 zile si sa te redirectioneze imediat catre o alta cursa, astfel incat sa poti ajunge la destinatie.

Planifica-ti calatoria acum

Ai intrebari?

Suna la relatii cu clientii

(+40) 374.400.400 Luni - Duminica : NON-STOP info@uniqa.ro Agentii UNIQA

UNIQA Oradea

t: 0745586401
e: emil.lorincz@uniqa.ro Detalii Localizeaza

Vrei o oferta personalizata?

Te rugam sa completezi formularul de mai jos si vei fi contactat in cel mai scurt timp

Scroll Down