Se incarca...

Mergi la conţinutul principal

UNIQA Blog

19 Martie, 2020 Blog

ANA are mere? Nu, ANA are solutii inteligente

Cine este ANA?  Ea este personificarea cumularii vastei expertize adunata din solutionarea nenumaratelor cazuri gestionate de catre UNIQA. Un asistent digital unic in Romania care ofera simplitate si rapiditate in raportatea si despagubirea daunelor.

Cine este ANA?  Ea este personificarea cumularii vastei expertize adunata din solutionarea nenumaratelor cazuri gestionate de catre UNIQA. Un asistent digital unic in Romania care ofera simplitate si rapiditate in raportatea si despagubirea daunelor.

Desi conceptul de inteligenta artificiala sau cum mai este supranumit “chat bot” nu este nou, acesta ofera numeroase avantaje transformand birocratia intalnita in raportarea unei daune intr-un proces facil, prietenos si rapid, scurtand perioada de la cateva zile la cateva minute.

ANA poate analiza si notifica orice tip de dauna, fie aceasta o simpla avarie sau o dauna majora. In functie de variabilele setate daca avaria raportata este minora, Ana poate transmite direct o oferta de despagubire.

Un alt atu al asistentului digital este disponibilitatea, clientul ii poate comunica ANEI raportul de daune 24/7 din orice locatie si de pe orice dispozitiv, interactiunea fiind optimizata si pentru dispozitivele mobile.

Avand in vedere contextul global actual, folosirea asistentului digital este si solutia optima, limitand astfel interactiunile intre persoane si creand un context de rezolvare si despagubire a daunelor mai sigur pentru client.

ANA va raspunde si va comunica intr-o maniera cat mai transparenta si facila evitand folosirea unui jargon tehnic sau birocratic. Toate intrebarile sunt clare si concise pentru a evita confuzii. Se pune accent pe facilitarea incarcarii pozelor si a documentelor necesare intocmirii unui dosar de dauna si exista posibilitatea selectarii avariilor survenite in urma incidentului pentru care se intocmeste dosarul de dauna.

Nu mai este necesara deplasarea la constatare avand in posesie numeroase documente, ANA ofera posibilitatea incarcarii acestora online. Asistentul digital analizeaza instant datele si constata in functie de informatiile furnizate, valoarea posibilei despagubiri.

ANA are posibilitatea de a oferi in urma constatarii, o suma pentru despagubirea daunelor pentru avarii minore, insa clientul are libertatea de a alege daca accepta oferta data. Acest lucru este posibil procesand in timp real informatii din baze de date care contin costuri reale de reparatii pentru asigurarile CASCO sau baze de date specifice constructiilor, pentru asigurarile de locuinta. Scopul acestei abordari fiind invatarea din incidente anterioare.

In cazul unor avarii complexe ce necesita interventia umana pentru o evaluare corespunzatoare, ANA poate indruma clientul catre echipa de specialisti care pot prelua dosarul si pot contacta clientul pentru continuarea despagubirii.

In aceasta era informatica clientii aduc atentia deseori asupra sigurantei datelor in special in momentul gestionarii documentelor confidentiale de catre un asistent digital. Toate datele utilizate de catre ANA sunt folosite doar in scopul deschiderii si gestionarii dosarului de dauna, clientul avand mereu posibilitatea de a verifica acuratetea datelor introduse.

ANA creaza un canal nou de comunicare cu UNIQA, personalul si identitate umana a companiei vor ramane la fel. Oamenii au vieti aglomerate in era informatica, ANA este prezenta pentru a usura cat mai mult raportarea daunelor atunci cand este nevoie.