UNIQA in primele 9 luni din 2022...
UNIQA Asigurari si UNIQA Asigurari de viata au inregistrat rezultate solide...
Citeste mai multLasa-ne datele tale de contact si te vom suna noi.
DECESUL DIN ACCIDENT
INVALIDITATEA PERMANENTA CA URMARE A UNUI ACCIDENT
PERIOADA SPITALIZARII, A IMOBILIZARII SAU A CONVALESCENTEI
CHELTUIELILLE CU INTERVENTII CHIRURGICALE SAU A ALTE CHELTUIELI SUPLIMENTARE CA URMARE A ACCIDENTARII
Ca si student international este important sa ai o asigurare de accidente, pentru a beneficia de ingrijirea medicala necesara sau chiar in caz de urgente. In plus, exista numerosi studenti care si lucreaza in timpul studiilor.
Rolul unei asigurari de accidente este de a te proteja de cheltuielile ce survin in cazul unui eveniment neprevazut, dar si de a beneficia de ingrijire medicala de urgenta si nu numai. Iata care sunt cateva dintre evenimentele pe care le acopera asigurarea de accidente:
Tenisul de camp, ciclismul sau atletismul sunt doar cateva dintre sporturile care se practica afara si pentru care ai nevoie de un echipament special de protectie. Daca mergi in vacanta si ti-ai propus sa practici un sport in aer liber este bine sa te protejezi in plus. Iata de ce:
1. Provizii – ca sportiv, trebuie sa iti iei toate masurile de precautie si sa iti pui cateva provizii in rucsac. In primul rand nu uita de apa, pentru ca hidratarea corespunzatoare este cea mai importanta atunci cand depui efort. Daca stii ca vei sustine un efort mare, atunci nu uita sa adaugi in rucsac cateva fructe (spre exemplu banane, pentru ca ele contin proteine), sandwich-uri, dar si ceva dulce.
2. Alege cu grija perioada in care calatoresti – daca iti doresti o vacanta in care sa intreprinzi numeroase activitati sportive, este bine sa alegi o perioada in care temperaturile nu sunt foarte ridicate, cum ar fi primavara sau toamna. Efortul continuu pe o vreme extrem de calduroasa poate avea repercursiuni asupra sanatatii tale, chiar daca de hidratezi corespunzator.
3. Arsurile solare – sunt frecvente in cazul persoanelor care practica sporturile mentionate mai sus. In acest caz, trebuie sa utilizati creme cu factor de protectie 50 inainte cu 30 de minute de a intra pe teren. Este cunoscut ca in cazul tenisului de camp, un meci poate dura chiar si pana la 3-4 ore, de aceea este important sa utilizati haine din materiale naturale si sa purtati sapca.
4. Protectie pentru incheieturi – sporturile practicate in aer liber pot avea efecte negative asupra articulatiilor principale, cum ar fi genunchii si gheznele. Sariturile sau alergarile dupa minge nu sunt usor de suportat de articulatii, din cauza suprafetei dure pe care joci. In cazul sporturilor practicate in sala, solul poate fi usor flexibil, dar in cazul cimentului, suprafata este dura si astfel nu exista niciun suport pentru articulatii. Nu uita sa utilizezi benzi elastice pentru a sustine articulatiile, in special in timpul incalzirii.
5. Casca – nu uita de casca de protectie atunci cand mergi pe role sau pe biclicleta, deoarece orice cazatura poate avea repercusiuni serioase. Casca este cu atat mai necesara in cazul celor care practica ski sau snowboard. In cazul lor, cazaturile pe zapada sunt mai periculoase, din cauza vitezei mari pe care o pot atinge pe partie.
Stim ca vacantele unui sportiv entuziast sunt pline de adrenalina si mult sport, dar nu uita ca trebuie sa te protejezi de accidentele nedorite.
Daca pui valoare pe siguranta personala si a familiei tale, stii ca majoritatea accidentelor nu sunt doar accidente.
De cele mai multe ori, acestea sunt cauzate de stilul nostru de viata, nepasare, rationament gresit, decizii defecte, obiceiuri proaste si actiuni gresite facute constient sau inconstient. In momentul cand realizezi acest lucru, esti pregatit sa actionezi constient pentru a preveni accidentele si consecintele nefaste ale acestora.
Situatiile nesigure pot cauza accidente. Uita-te de exemplu la automobilul tau. Farurile defecte, directia deviata sau chiar un parbriz murdar pot sta la cauza unor accidente, dar in realitate, tu esti cel care le provoaca daca alegi sa folosesti masina.
Nu trebuie sa iei masuri prea mari pentru a fi mai sigur in casa, ci mai degraba sa elimini articolele care pot fi periculoase. In acelasi timp, pentru ca membrii familiei sunt mai ocupati ca niciodata, este usor sa iti realizezi cate accidente se pot intampla din pura neglijenta.
Alege orice zi a saptamanii si vei fii inundat cu stiri despre accidente tragice. In fiecare caz, victima a fost cineva care nu se astepta vreodata sa pateasca ceva.
Speram ca aceste sfaturi de siguranta personala te vor ajuta sa eviti accidentele si alte pericole, pentru o viata mai sigura, lunga si fericita. Pentru orice eventualitate, iti recomandam sa iti achizitionezi o polita de asigurare impotriva accidentelor si o asigurare de sanatate care sa te tina in afara oricarui pericol.
Accidentele se pot intampla in orice moment, chiar exact atunci cand te astepti mai putin. In ziua de astazi, mai ales, stilul nostru de viata ne face sa fim inca si mai susceptibili fata de trecut.
Natura imprevizibila a accidentelor face foarte greu sa te pregatesti pentru ele, iar de aceea, cea mai buna optiune a ta este sa fii pregatit financiar pentru momentul cand se intampla.
Desi multi dintre noi se gandesc ca accidentele nu ni se vor inampla chiar noua, exista foarte multe scenarii fata de care nimeni nu este imun, iar din cauza naturii acestor intamplari, nici cele mai complete asigurari de sanatate nu te protejeaza complet in cazul unui accident.
UNIQA Asigurari te poate ajuta sa fii mai bine pregatit pentru orice eventualitate in care tu suferi un accident sau o alta persoana sufera un accident pe proprietatea ta.
Printr-o simpla asigurare in caz de accident, iti poti proteja reputatia si munca de o viata impotriva evenimentelor imprevizibile care le pot periclita.
Atunci cand planifici pentru viitor si pentru incertitudinile cu care acesta vine, nimic nu iti ofera mai multa liniste sufleteasca decat sa stii ca familia ta e protejata de o polita buna de asigurare de viata.
In cazul unui accident fatal, asigurarea de viata ii ajuta pe membrii supravietuitori ai familiei unui asigurat in mai multe moduri importatnte. Cu toate acestea, nevoile fiecarei persoane sunt diferite. Pentru a obtine cel mai mult dintr-o asigurare de viata, este important sa intelegem cum functioneaza aceste polite si cum pot ajuta cel mai bine pe beneficiari.
Asigurarea de viata este polita de asigurare care plateste un beneficiu de deces pentru beneficiari cand asiguratul moare. Exista mai multe tipuri de polite, care ofera la randul lor diverse beneficii. Cu toate acestea, scopul principal este de a plati o suma de bani intr-un moment de mare nevoie.
Oricine ar trebuie sa isi achizitioneze o asigurare de viata, dar cei care au cea mai mare nevoie de ea sunt cei cu o familie care trebuie protejata. Beneficiarii care primesc plati sunt de obicei membrii familiei, desi unele polite pot include si partenerii de afaceri.
Descopera cel mai usor mod de a te proteja pe tine pe cei dragi tie cu asigurarea de viata si de sanatate de la UNIQA Asigurari.
Atunci cand ai copii mici, lucruri care nu pareau periculoase deloc pana atunci pot deveni amenintari pentru siguranta acestora. De aceea, ti-am pregatit 10 sfaturi pentru a-ti proteja copii de accidente in propria casa:
1. Inlocuieste prizele normale cu prize sigure pentru bebelusi.
2. Nu aseza obiecte de mobilier langa ferestre.
3. Muta obiectele sanitare din masca chiuvetei pe un raft mai inalt.
4. Nu folosi magneti de frigider. Acestia pot cadea si bebelusul ii poate inghiti.
5. Tine medicamentele, vitaminele si cosmeticele departe de unde le poate gasi copilul tau.
6. Nu lasa apa sa stea in cada, chiuveta sau galeti.
7. Asigura-te ca bibliotecile inalte sau rafturile sunt fixate bine de pereti.
8. Ai grija la plantele din casa. Multe dintre ele sunt otravitoare, inclusiv irisul si poinsettia.
9. Verifica podeaua pentru obiecte mici pe care un copil le-ar putea inghiti: cuie, nasturi, monede, jucarii.
10. Fii mereu pregatit pentru orice cu asigurarea de accidente de la UNIQA Asigurari.
In cele din urma, niciunul dintre aceste sfaturi nu poate inlocui atentia pe care o acorzi ca parinte. Intrucat cei mici sunt predispusi sa experimenteze si sa bage tot ce gasesc in gura, prezenta ta activa in preajma lui este singura asigurare solida pe care o ai ca acesta este in afara oricarui pericol.
1. Domeniul de aplicare
Portalul MyUNIQA (denumit în continuare „MyUNIQA” sau „portal”) este un serviciu online oferit de UNIQA Asigurări S.A. și UNIQA Asigurări de viață S.A. (denumite în continuare împreună „UNIQA”). MyUNIQA oferă Asiguraților/Contractanților (denumiți în continuare impreună „Clienți”) opțiunea de a utiliza serviciile UNIQA oferite în MyUNIQA pentru a achiziționa produse de asigurare oferite de UNIQA și de a-și gestiona propriul portofoliu de asigurări prin intermediul internetului, ca mijloc de comunicare. În acest scop, UNIQA operează un portal pentru clienți gratuit, individualizat și protejat prin parolă, sub forma unei aplicații bazate pe site-ul web. UNIQA oferă MyUNIQA la propria sa discreție până la o notificare ulterioară, dar își rezervă dreptul de a întrerupe acest serviciu după notificarea prealabilă cu un termen rezonabil de cel puțin 30 de zile. Acești termeni de utilizare nu modifică contractele de asigurare incheiate de clienți cu UNIQA.
Date de identificare:
UNIQA Asigurari S.A., persoana juridica romana, administrata in sistem dualist, autorizată de Autoritatea de Supraveghere Financiara prin Decizia nr. 8 din 23.10.2001, inmatriculată in Registrul Asigurătorilor sub nr. RA-007/2003, avand sediul social in Bucuresti, sector 1, Str. Nicolae Caramfil nr. 25, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J40/13092/12.08.2004, CUI 1813613/30.11.1992, cod unic de inregistrare 1813613, cod LEI 529900EHBJY3Z79SR41, telefon: (40) 021 212 0882, call center: 0374.400.400, e-mail: info@uniqa.ro.
UNIQA Asigurari de Viata S.A., persoana juridica romana, administrata in sistem dualist, autorizată de Autoritatea de Supraveghere Financiara prin Decizia nr. 289 din 08.04.2010, Inmatriculată in Registrul Asigurătorilor sub nr. RA-003/2003, avand sediul social in Bucuresti, sector 1, Str. Nicolae Caramfil nr. 25, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J40/23525/1992, CUI 1589754, telefon: (40) 021 313 7993, Call center: 0374 400 410, e-mail: viata@uniqa.ro.
2. Servicii oferite
Prin accesarea portaluluiMyUNIQA, vei putea sa:
Portalul MyUNIQA poate fi, de asemenea, utilizat pentru comunicarea electronică, cu condiția ca acest lucru să fie agreat de Clienti separat cu UNIQA.
Aceste servicii pot fi accesate în MyUNIQA, doar în masura în care sunt puse la dispoziție de UNIQA.
Scopul exact și actual al serviciilor oferite prin intermediul MyUNIQA rezultă din portalul pentru clienți acceptat de site-ul web, precum și din aplicațiile și chatbot-urile MyUNIQA. În ceea ce privește gratuitatea, UNIQA își rezervă dreptul de a modifica cerințele de acces la MyUNIQA, precum și tipul și sfera serviciilor oferite în orice moment și de a nu mai oferi aceste servicii gratuit.
Clientii au dreptul de a denunța unilateral contractul de asigurare incheiat, fără penalități și fără a fi necesară invocarea vreunui motiv, în termen de 14 zile calendaristice (pentru contractele de asigurari generale), cu exceptia asigurarilor obligatorii (exemplu: RCA), pentru care se aplica reglementarile specifice acestei asigurari sau în termen de 30 zile calendaristice (pentru contractele de asigurari de viata); aceste termene incep de la data emiterii politei de asigurare.
3. Autorizația de utilizare
3.1 Utilizatori autorizați (utilizatori)
UNIQA acorda accesul in MyUNIQA doar persoanelor cu varsta peste 18 ani.
Dreptul de utilizare a MyUNIQA este acordat persoanelor care dețin cel puțin un contract de asigurare („Poliță”) în vigoare la UNIQA. Odată cu încetarea ultimei polițe deținute la UNIQA, UNIQA poate bloca accesul utilizatorului la MyUNIQA. Cu toate acestea, UNIQA poate să acorde în continuare utilizatorului dreptul de a folosi MyUNIQA pe durata soluționării dosarelor de daună, precum și în alte situații care au legatură cu un contract de asigurare care a încetat, dar pentru care clientul nu are un drept legal pentru a beneficia de prelungirea dreptului de utilizare.
De asemenea, UNIQA acorda accesul in MyUNIQA persoanelor care au parcurs toate etapele inregistrarii (mentionate in sectiunea 3.2), care nu detin o Polita de asigurare la momentul inregistrarii, dar care isi doresc incheierea unei Polite de asigurare prin intermediul MyUNIQA.
3.2.Înregistrare
Dreptul de utilizare a MyUNIQA necesită acceptarea acestor termeni de utilizare. O altă cerință pentru înregistrarea în MyUNIQA este identificarea Contractantului poliței. Contractantul poliței este obligat să furnizeze informații reale, actuale și complete atunci când se înregistrează și când utilizează ulterior MyUNIQA și să își actualizeze imediat datele și informațiile în cazul în care acestea suferă modificări. Contractantul poliței își asumă riscul unor consecințe negative rezultate din informații incorecte, incomplete sau neactualizate. Utilizarea MyUNIQA de utilizator este posibilă doar după transmiterea de UNIQA a datelor individuale de acces către Contractantul poliței/utilizator și activarea accesului la portal de catre UNIQA. UNIQA își rezervă dreptul de a respinge cererile clienților de acces la portal fără a motiva această decizie.
3.3. Utilizarea exclusivă de către persoane autorizate
Utilizarea portalului și a serviciilor oferite în acesta este permisă numai persoanei căreia i sa acordat accesul în conformitate cu punctele 3.1 și 3.2. Utilizatorul trebuie să-și păstreze datele de acces secrete în conformitate cu punctul 5.1 și să-și protejeze contul de accesul terților. UNIQA va atribui și comunica documentele de asigurare și de daune prin intermediul MyUNIQA persoanei care s-a autentificat in portal prin introducerea datelor de acces sau a contractului de asigurare corespunzător, cu condiția ca UNIQA să nu aibă o cauză justificată de a se îndoi de identitatea utilizatorului. UNIQA nu este obligată să verifice în mod activ că persoana care s-a autentificat in portal este utilizatorul.
3.4. Interzicerea utilizării necorespunzătoare
Utilizatorul se asigură că va folosi datele și informațiile obținute prin MyUNIQA numai în scopuri proprii și într-o manieră care să nu întrerupă, să deterioreze sau să afecteze în alt mod accesul altor utilizatori. În special, utilizatorului îi este interzis să extragă sistematic date și informații, să le tranzacționeze, să le prelucreze comercial sau să permită terților să facă acest lucru. Utilizatorul se obligă să nu utilizeze portalul și serviciile oferite în acesta în scopuri ilegale sau să permită orice utilizare a acestora în astfel de scopuri. În plus, utilizatorul va respecta drepturile de autor și drepturile de proprietate intelectuală atunci când folosește MyUNIQA. Prin urmare, utilizatorul nu poate copia, modifica, utiliza sau reproduce, în totalitate sau parțial, MyUNIQA sau părți din aceasta, fără acordul prealabil scris al UNIQA.
4. Disponibilitatea MyUNIQA
UNIQA depune toate eforturile pentru a permite accesul la MyUNIQA în orice moment. Cu toate acestea, UNIQA nu garantează disponibilitatea fără intreruperi la MyUNIQA sau a anumitor capacități ale serverului. Prin urmare, sunt posibile întreruperi temporare ale conexiunii și de aceea UNIQA nu își asumă nicio răspundere pentru faptul că accesul la portal nu este întotdeauna posibil, în orice moment. În special, UNIQA își rezervă dreptul de a efectua lucrări de întreținere în orice moment.
5. Diligența necesară a utilizatorului
5.1 Confidențialitatea și stocarea datelor de acces personalizate
Utilizatorul trebuie să păstreze secret datele individuale de acces generate în timpul înregistrării în MyUNIQA și să le păstreze în siguranță pentru a evita accesul altor persoane la aceste date. În special, trebuie respectate următoarele cerințe pentru a proteja datele individuale de acces:
5.2 Securitatea sistemului clientului
Utilizatorul trebuie să respecte instrucțiunile de securitate UNIQA, în special în ceea ce privește măsurile de protecție a hardware-ului și software-ului utilizat de acesta (sistemul informatic al clientului). Aceasta include și obligația de a instala actualizările de securitate puse la dispoziție de furnizorii de software.
6. Blocare acces
6.1. În cazul în care datele individuale de acces sunt pierdute sau există suspiciunea că o persoană neautorizată a obținut informații cu privire la datele individuale de acces, utilizatorul este obligat să notifice imediat UNIQA prin telefon (la numarul de telefon 0374.400.400 ) sau pe intermediarul/inspectorul de asigurare cu care colaboreaza, pentru a bloca accesul la MyUNIQA. La primirea notificării, UNIQA va bloca imediat accesul sau îl va suspenda, cu condiția ca solicitantul să facă dovada identității sale.
6.2. UNIQA are dreptul să blocheze accesul utilizatorului la MyUNIQA fără a exista o cerere a utilizatorului dacă există suspiciunea de utilizare neautorizată sau frauduloasă a MyUNIQA ori a datelor individuale de acces sau utilizatorul încalcă acești termeni de utilizare. După mai multe încercări nereușite de acces într-o zi folosind date de acces incorecte, UNIQA va bloca temporar accesul la MyUNIQA. În acest caz, pentru deblocare este necesar să contactați Serviciul clienți UNIQA prin telefon sau în scris.
7. Răspunderea
7.1. Răspunderea utilizatorului
Utilizatorul este răspunzător față de UNIQA pentru toate daunele pe care le-a cauzat din culpă, în special prin ignorarea măsurilor de diligență și de siguranță enumerate în acești termeni de utilizare. Toate consecințele negative ale utilizării necorespunzătoare a MyUNIQA, care rezultă din faptul că utilizatorul oferă datele sale individuale de acces către o terță persoană contrar punctului 5.1 sau un terț dobândește informatii despre datele individuale de acces ca urmare a neglijenței utilizatorului, sunt suportate de utilizator.
7.2. Răspunderea UNIQA pentru MyUNIQA
UNIQA va rambursa utilizatorului toate prejudiciile suferite în caz de erori de transmisie, cu condiția ca UNIQA să fi acționat cel puțin din culpă gravă. Răspunderea pentru neglijență simplă/ușoară este exclusă, cu excepția încălcărilor obligațiilor noastre contractuale principale. Răspunderea UNIQA este exclusă pentru întreruperi, întârzieri, omisiuni sau disfuncționalități de orice fel care pot fi atribuite mijloacelor, rețelelor și/sau furnizorilor de comunicații, precum și pentru interferențe neautorizate în echipamentele tehnice ale UNIQA de către terți.
8. Încărcarea documentelor în MyUNIQA
8.1 Încărcarea documentelor
Utilizatorul poate încărca în portalul MyUNIQA documentele necesare activarii contului de utilizator MyUNIQA (exemplu: cartea de identitate) si cele necesare generarii de oferte si emiterii polițelor de asigurare prin intermediul acestui portal.
8.2 Nu este permisă încarcarea documentelor cu conținut neautorizat
Utilizatorul nu este autorizat să încarce documente cu conținut neautorizat în MyUNIQA. Conținutul neautorizat include documente care încalcă drepturile terților (cum ar fi conținut protejat prin drepturi de autor) și documente cu conținut pornografic, rasist sau dăunător (viruși, viermi, troieni etc.).
8.3 Stocarea documentelor originale, acces la fișiere
Utilizatorul este responsabil pentru stocarea în siguranță a originalelor documentelor încărcate. UNIQA nu datorează niciun acces permanent la fișiere și nu garantează și nu își asumă nicio răspundere pentru pierderea datelor. UNIQA își rezervă dreptul de a solicita utilizatorului să trimită originalele documentelor încărcate, în special în cazul procesării cererilor de daună.
8.4 Ștergere
Utilizatorul are posibilitatea ca documentele încărcate de el să fie actualizate sau șterse în portalul MyUNIQA in vederea asigurarii integritatii datelor transmise in cadrul proceselor descrise la punctele 3.1, 3.2 si pe parcursul procesului de vanzare. UNIQA stochează documentele încărcate pe toată perioada în care este necesar sau este obligatoriu în virtutea legii, de regulă pe o perioadă de până la 10 ani după încetarea polițelor de asigurare.
9. Comunicare electronică
MyUNIQA.ro este un portal destinat exclusiv pentru informații și servicii. Comunicarea contractuala prin mijloace electronice, pentru polițele UNIQA care nu se încheie prin intermediul portalului MyUNIQA, necesită un acord separat al clientului.
10. Modificări ale Condițiilor de utilizare
UNIQA își rezervă dreptul de a face modificări sau completări ale acestor termeni de utilizare, inclusiv cerințele de acces la MyUNIQA, datorate unor modificări ale cerințelor tehnice sau ale cadrului legal. Aceste modificări vor fi notificate utilizatorului în cadrul MyUNIQA. Consimțământul utilizatorului cu privire la modificările condițiilor de utilizare se consideră că a fost dat dacă condițiile de utilizare modificate nu au ca rezultat o situație mai dificilă pentru utilizator și/sau dacă utilizatorul nu se opune în mod expres la modificarea indicată în termen de două luni de la primirea notificării de modificare. În cazul în care utilizatorul nu este de acord cu modificarea, se aplică în continuare termenii de utilizare anteriori. În acest caz, însă, ne rezervăm în mod expres dreptul de a denunța unilateral acordul de utilizare a MyUNIQA.
11. Încetarea acordului de utilizare
Utilizatorul poate denunța unilateral acordul de utilizare a MyUNIQA în orice moment fără a respecta o perioadă de notificare în scris (de exemplu, prin scrisoare sau e-mail la info@uniqa.ro). UNIQA poate denunța unilateral acordul de utilizare a MyUNIQA în orice moment, prin transmiterea utilizatorului unei notificări scrise, cu acordarea unui termen preaviz de o lună. Orice drept legal de denunțare, precum și orice drept de denunțare din alte acorduri rămân neafectate. Dacă există un motiv întemeiat, UNIQA poate rezilia acordul de utilizare a MyUNIQA cu efect imediat.
12. Dezactivarea contului MyUNIQA
Înainte de incetarea utilizării MyUNIQA, inclusiv prin denunțarea unilaterală de către utilizator sau UNIQA, utilizatorul trebuie să se asigure că toate documentele transmise sau incarcate anterior online sunt salvate în timp util pe propriul server sau într-o altă formă și, prin urmare, sunt disponibile utilizatorului offline. Căsuța poștală electronică si documentele stocate in MyUNIQA nu mai sunt disponibile după dezactivarea contului.
13. Informațiile privind protecția datelor
Prelucrarea datelor individuale de utilizator şi a informațiilor comune din MyUNIQA se va face în comun de UNIQA Asigurări S.A. și UNIQA Asigurări de viață S.A. care au calitatea de operatori asociați, conform prevederilor legislației privind protecția datelor cu caracter personal. Pentru datele prelucrate in comun, clientul (persoana vizată) îşi poate exercita drepturile în temeiul legislației privind protecția datelor cu caracter personal cu privire la şi în raport cu fiecare dintre cei operatori asociați. Pentru exercitarea drepturilor, depunerea unei reclamații sau pentru solicitarea de informații privind datele cu caracter personal, clientul (persoana vizată) se poate adresa la urmatoarea adresă unică de contact dpo@uniqa.ro. Informațiile privind prelucrarea datelor cu caracter personal specifică fiecarui operator, respectiv UNIQA Asigurări S.A. și UNIQA Asigurări de viață S.A., pentru prelucrarea în propriile scopuri de prelucrare, pot fi accesate aici.
14. Dispoziții finale
Acestor termeni de utilizare și utilizarii MyUNIQA le este aplicabilă legea din Romania. Legea aplicabilă achiziționării contractelor de asigurare online o constituie prevederile legale privind încheierea și executarea contractelor la distanță privind serviciile financiare și dispozitiile normelor A.S.F. privind comercializarea electronică. Orice litigii cu privire la acești termeni de utilizare sunt de competența instanțelor de judecată din Romania. Dacă sunteți un consumator cu reședința obișnuită în UE, vă bucurați și de protecția dispozițiilor obligatorii ale legii țării dvs. de reședință.
Această versiune a termenilor de utilizare a portalului MyUNIQA este valabilă din data de 23.05.2021.