Se incarca...

Mergi la conţinutul principal

UNIQA Blog

25 Ianuarie, 2021 Blog

ANA – Imaginea unui viitor mai bun

Pentru a simplifica interactiunea cu clientii, UNIQA a dezvoltat un consultant digital unic care ofera simplitate si rapiditate pentru a ajuta consumatorii sa obtina servicii de inalta calitate.

In epoca vitezei se pare ca lucrurile simple ne aduc cea mai mare bucurie insa, in viata cotidiana rar suntem inconjurati de lucruri simple. Chiar si in secolul 21, birocratia e o parte integrala a vietii, iar renumitul “dosar cu sina” e actorul principal in majoritatea interactiunilor cu institutiile financiare.

Pentru a simplifica interactiunea cu clientii, UNIQA a dezvoltat un consultant digital unic care ofera simplitate si rapiditate pentru a ajuta consumatorii sa obtina servicii de inalta calitate.

ANA, consultantul tau digital de la UNIQA

ANA reprezinta extensia identitatii digitale UNIQA, personificarea vastei expertize adunata din solutionarea nenumaratelor cazuri gestionate, fiind un consultant digital care ofera asistenta permanent. De la raportarea unei daune pana la achizitionarea unei asigurari de calatorie, ANA iti poate transforma experienta de comunicare intr-una mai facila si mai rapida.

Desi ANA este prezenta in universul UNIQA din Iulie 2019, pentru a tine pasul cu nevoile tale, a primit o infatisare noua, mai prietenoasa.   

Nu lasa pe maine ce poti rezolva online!

ANA te poate ajuta sa cumperi si urmatoarea ta polita de asigurare de calatorie. Fara griji si fara batai de cap, daca ii furnizezi informatiile personale, poti incheia o asigurare de calatorie in doar cateva minute, in orice moment al zilei. Si pentru ca totul sa fie si mai simplu, este de ajuns sa incarci o poza cu buletinul pentru finalizarea politei. ANA dispune de un sistem de recunoastere a caracterelor, nemaifiind nevoie sa introduci datele manual.

Totodata, acest serviciu de vanzare se bazeaza pe o interfata prietenoasa si intuitiva, ce poate fi accesata oridunde si oricand, fara a fi necesara descarcarea unei aplicatii.

Pe langa posibilitatea achizitiei online, ANA poate analiza si notifica orice tip de dauna pentru produsele de asigurari generale din portofoliul companiei, fie aceasta o simpla avarie sau o dauna majora. In functie de variabilele setate, daca avaria raportata este minora, pentru asigurarile CASCO si de locuinta, ANA poate transmite direct o oferta de despagubire de pana la 5000 de lei. Simplu, rapid, fara stres sau timp pierdut si in deplina siguranta. 

Beneficiezi de access instant si de multiple modalitati de plata, iar interactiunea cu ANA este optimizata si pe dispozitivele mobile.

ANA faciliteaza un canal nou de comunicare cu UNIQA. Fie ca doresti sa raportezi o dauna sau sa cumperi o asigurare pentru calatorie, te poti bucura de mai mult timp pentru tine atunci cand o ai alaturi pe ANA.