Se incarca...

Mergi la conţinutul principal

UNIQA Blog

31 Martie, 2020 Blog

Daune locuinta – cum te poate ajuta ANA?

Tehnologia a transformat cu adevarat modalitatea in care marketing-ul si multumirea clientilor sunt efectuate la un nivel inalt.

Tehnologia a transformat cu adevarat modalitatea in care marketing-ul si multumirea clientilor sunt efectuate la un nivel inalt, fie prin promotii sau sugestii in platformele sociale, sunt o multime de companii care tanjesc dupa atentia noastra.

Intr-o lume aglomerata unde companiile au ca scop sa ne vanda cat mai multe lucruri si lupta brutal sa fie parte din viata noastra, serviciile de suport pentru clienti vor fi cele care fac diferenta. E usor sa vinzi un produs, e greu sa livrezi suport la nivelul asteptarilor ulterior vanzarii.

Acest lucru este valabil si pentru domeniul asigurarilor, de aceea UNIQA a lansat in Romania un asistent digital unic. Si pentru ca era necesara sa fie “unica” asistentul digital se numeste ANA.

Cu ajutorul ANEI, UNIQA lanseaza un nou canal de comunicare pentru a intalni asteptarile clientilor si a schimba tranzactiile traditionale intr-o interactiune bazata pe dialog.

Increderea pe care o oferim clientilor

Consumatorii asteapta nivele de serviciu variate si din partea asiguratorilor si doresc sa interactioneze cu o companie prin canalul ales de catre acestia. Prin aceasta abordare inovativa, pentru suportul clientilor care creeaza o relatie intre asigurator si detinatorul politei, UNIQA ofera libertate acestora, intr-un mod care inspira nu doar loialitate ci si sustinere.

Nivel conversational

Metodele traditionale de mobilizare a clientilor cum ar fi website-urile sau aplicatiile, “vorbesc limba computerizata“, necesitand navigarea prin meniuri si ecrane si introducerea de informatii prin comenzi si click-uri.

ANA insa “vorbeste” un limbaj uman si extrage informatii din context-ul conversatiei pentru a raspunde la intrebari, intr-o maniera naturala si usor de inteles.

Oferind clientilor o experienta imbunatatita care furnizeaza informatii si rezolva dosarele de dauna in timp real, ANA schimba abordarea serviciului cu clientii prin gestionarea dosarelor de dauna rapid si eficient si livrarea de oferte de daune personalizate.

Pentru a lua legatura cu ANA, poti opta pentru varianta de accesare a link-ului direct https://daunerapide.uniqa.ro sau accesand site-ul UNIQA, sectiunea DAUNE unde apare optiunea pentru asistentul digital ANA.

Ulterior introducerii datelor cum ar fi numarul si seria politei de asigurare, ANA va cere cateva poze de ansamblu si in detaliu cu avariile existente, apoi asistentul digital analizeaza instant datele si propune o oferta de despagubire procesand baze de date care contin informatii despre constructii si instalatii si costuri reale de reparatii.

Exista optiunea de a accepta oferta propusa de catre ANA sau alternativ se poate opta pentru contactarea unui specialist care poate analiza si explica ce variabile au fost luate in calcul pentru despagubirea oferita. Daca este cazul si informatiile aditionale sunt necesare, despagubirea poate fi recalculata sau se poate opta pentru evaluarea daunelor la fata locului de catre un specialist.

Ceea ce reuseste sa indeplineasca noua tehnologie este sa creeze oportunitati pentru a completa o sarcina pe care clientii o doresc.