Mergi la conţinutul principal

Portalul tau MyUNIQA

Buna, sunt ANA, consultantul tau digital!

Te invit sa faci cunostinta cu portalul de client MyUNIQA, de unde poti cumpara asigurari, deschide dosare de dauna si gestiona politele si ofertele tale UNIQA.

Vreau MyUNIQA

Ana Library

How to

  • Cum iti activezi contul?

    Trebuie sa ai la indemana cartea de identitate si consultantul digital ANA te va ghida prin restul procesului de activare

  • La ce informatii ai acces?

    Poti vedea detalii despre portofoliul tau de asigurari si ratele pe care le ai de platit, atat de pe desktop cat si de pe telefonul tau mobil. Fii fara griji, vei fi anuntat imediat ce avem informatii noi de impartasit cu tine

  • Ce beneficii ai?

    Din contul tau MyUNIQA iti poti vizualiza portofoliul de asigurari, poti plati primele scadente, cumpara asigurari noi si deschide dosare de dauna

phone1

Descopera Portalul MyUNIQA

Intrebari Frecvente

  • Ce faci daca ti-ai uitat parola?

    Tuturor ni se poate intampla :)

    Fii fara griji, poti accesa sectiunea RECUPEREAZA PAROLA din pagina de autentificare in contul tau MyUNIQA. Iti poti modifica oricand parola prin accesarea sectiunii ADMINISTRARE CONT.

  • Cum obtii acces la toate detaliile despre politele tale active?

    E simplu. Este suficient sa completezi seria si numarul unei polite valabile UNIQA direct in contul tau de client.

  • Cum iti actualizezi datele personale in cont?

    Cu totii facem schimbari in viata.

    Iti poti actualiza datele personale in sectiunea DATE DE CONTACT din contul tau. Stai fara griji, te vom notifica in momentul in care valabilitatea actului de identitate este aproape de expirare.

  • Ai aflat de contul MyUNIQA de la un reprezentant al companiei?

    Daca portalul ti-a fost recomandat de catre un reprezentant UNIQA, il poti asocia ca Manager de portofoliu, accesand sectiunea ADMINISTRARE CONT. Acesta te va ghida ulterior in aplicatie si te va ajuta sa descoperi toate functionalitatile acesteia.

  • Ce faci daca ai contul blocat?

    Uuups :(

    In situatia putin probabila in care contul tau va ramane blocat la autentificare, ai posibilitatea sa recapeti accesul urmand pasii din sectiunea RECUPEREAZA PAROLA, poti astepta 24 de ore pentru deblocarea automata a acestuia sau poti lua legatura cu echipa noastra de Call-Center la numarul (40) 374.400.400

  • Iti poti schimba userul de logare in cont?

    Desigur.

    Nu uita, conectarea in MyUNIQA se face utilizand adresa de e-mail introdusa la crearea contului. Pentru a iti modifica detaliile de logare, este suficient sa iti modifici adresa de e-mail in sectiunea DATE DE CONTACT.