Se incarca...

Mergi la conţinutul principal

UNIQA Stiri

Stiri

88% dintre clientii UNIQA ar recomanda produsele si serviciile companiei

UNIQA Asigurari a desfasurat in perioada iunie – august 2018 un studiu pentru a masura nivelul de satisfactie a clientilor vizavi de serviciile si produsele oferite de companie. Din acest studiu a rezultat un scor net al promotorilor de 88%, indicand un nivel ridicat de satisfactie si disponibilitate din partea clientilor pentru a recomanda produsele si serviciile UNIQA si altor persoane.

In cadrul studiului a fost masurat gradul de satisfactie fata de produsele cumparate, precum si fata de interactiunea cu forta de vanzare, echipa de Contact Center si inspectorii de constatare a daunelor. Nu in ultimul rand, a fost evaluata satisfactia fata de timpul scurs de la constatarea unei daune si pana la plata despagubirilor.

Top 3 produse UNIQA de care clientii sunt multumiti

Astfel, 88% dintre clientii intervievati au declarat ca sunt multumiti de produsele de asigurare cumparate. Un top 3 al produselor preferate claseaza asigurarea de sanatate pe primul loc (100% clienti multumiti), urmata de Casco (84%) si de asigurarea de accidente (80%). De asemenea, 76% dintre cei care au optat pentru asigurarea de locuinta s-au declarat satisfacuti de calitatea acestui produs.

In ceea ce priveste interactiunea cu forta de vanzare in momentul incheierii unei noi polite de asigurare, 95% dintre clienti au fost multumiti. Totodata, 89% dintre persoanele intervievate declara ca au primit de la operatorii Contact Center, inca de la primul telefon, informatiile necesare pentru rezolvarea problemelor cu care s-au confruntat, iar 90% confirma ca le-au fost de ajutor indrumarile primite in demersurile ulterioare discutiei telefonice.

Si inspectorii de constatare a daunelor au primit evaluari pozitive din partea clientilor, 94% declarand ca sunt multumiti de interactiunea cu acestia, precum si de indrumarile oferite pentru a-i ajuta sa isi rezolve problema. In ceea ce priveste raportul “time to money”, adica timpul scurs de la raportarea daunei si pana la plata despagubirilor cuvenite, 84% dintre clienti declara ca au fost multumiti.

Printre punctele forte ale UNIQA Asigurari, mentionate de clientii companiei, se numara comunicarea foarte buna si profesionalismul de care dau dovada angajatii, agentii si operatorii Contact Center, atat in timpul procesului de vanzare a produselor, cat si post-vanzare, pe durata contractului.

Cu toate acestea, UNIQA Asigurari doreste sa isi imbunatateasca permanent activitatea, motiv pentru care va tine cont de sugestiile primite din partea clientilor, luand in considerare posibilitatea de a extinde gama de produse si de a dezvolta noi instrumente eficiente pentru simplificarea procesului de constatare a daunelor.