Mergi la conţinutul principal

UNIQA Stiri

25 Ianuarie, 2021 Stiri

ANA, consultantul tau digital de la UNIQA

Prietenoasa, de incredere si foarte eficienta, ANA ajuta clientii sa profite din plin de tehnologie si surprinde nu doar prin diversitatea activitatilor pe care le poate prelua, ci si prin noul ei look. Experienta clientilor in interactiunea cu UNIQA este astfel completata de o identitate vizuala definita pentru online si bine conturata, care evidentiaza si particularizeaza personalitatea consultantului digital ANA, facandu-l usor de recunoscut.

Dupa un an si jumatate de activitate in rolul de asistent digital, ANA devine consultantul digital de la UNIQA.

Prietenoasa, de incredere si foarte eficienta, ANA ajuta clientii sa profite din plin de tehnologie si surprinde nu doar prin diversitatea activitatilor pe care le poate prelua, ci si prin noul ei look. Experienta clientilor in interactiunea cu UNIQA este astfel completata de o identitate vizuala definita pentru online si bine conturata, care evidentiaza si particularizeaza personalitatea consultantului digital ANA, facandu-l usor de recunoscut.

Alaturi de clientii UNIQA in rolul de asistent digital pentru notificarea simpla, rapida si in siguranta a daunelor, dar si pentru achizitionarea asigurarii medicale de calatorie in strainatate, ANA trece acum intr-o noua etapa, pregatindu-se sa isi extinda activitatea pentru a rezolva o varietate de solicitari in mediul online. 

In actualul context, ANA si-a asumat un rol important pentru protejarea sigurantei si sanatatii clientilor UNIQA, preluand notificarea online a daunelor pentru toate produsele din portofoliul de asigurari generale al companiei, in cazul daunelor CASCO si de locuinta emitand si ofertele de despagubire.

Ce a insemnat ANA pentru experienta clientilor UNIQA in 2020?

  • notificarea in doar cateva minute a daunelor pentru toate produsele de asigurari generale
  • 39.000 de sesiuni gestionate
  • 107 sesiuni in medie pe zi
  • 67% dintre daunele CASCO si locuinta gestionate prin ANA.

ANA este un pas important in transformarea digitala UNIQA. Inovatie absoluta la nivelul pietei asigurarilor din Romania, ANA, consultantul digital de la UNIQA duce experienta clientilor la urmatorul nivel, continuand sa isi dezvolte activitatea pe parcursul acestui an cu noi functionalitati pentru a oferi servicii de cea mai buna calitate.

Gandeste-te sa te bucuri din plin de tehnologie.

Feb 25, 2021 Stiri

Paul Cazacu este noul CEO al UNIQA Asigurari...

Incepand cu luna februarie 2021, Paul Cazacu preia functia de CEO – Presedi...

Citeste mai mult
Feb 23, 2021 Stiri

Rezultate stabile la finalul anului 2020...

Pe parcursul ultimului trimestru al anului 2020, UNIQA Asigurari si UNIQA A...

Citeste mai mult
Ian 25, 2021 Stiri

ANA, consultantul tau digital de la UNIQA...

Prietenoasa, de incredere si foarte eficienta, ANA ajuta clientii sa profit...

Citeste mai mult
Feb 25, 2021 Comunicate de presa

Paul Cazacu este noul CEO al UNIQA Asigurari...

Incepand cu luna februarie 2021, Paul Cazacu preia functia de CEO – Presedi...

Citeste mai mult
Feb 23, 2021 Comunicate de presa

Rezultate stabile pentru UNIQA Asigurari si UNIQA Asigurari ...

Pe parcursul ultimului trimestru al anului 2020, UNIQA Asigurari si UNIQA A...

Citeste mai mult
Dec 23, 2020 Comunicate de presa

Paul Zarzara se alatura Directoratului UNIQA Asigurari...

Cu o experienta de peste 14 ani in domeniul serviciilor financiare, dintre ...

Citeste mai mult
Feb 02, 2021 Blog

Moduri de a economisi in vacanta

Vacantele copiilor sunt un prilej bun de a calatori impreuna cu intreaga fa...

Citeste mai mult
Ian 25, 2021 Blog

ANA – Imaginea unui viitor mai bun

Pentru a simplifica interactiunea cu clientii, UNIQA a dezvoltat un consult...

Citeste mai mult
Ian 14, 2021 Blog

Asigurarea CASCO – informatii utile

Desi pare a fi o abreviere a unui tip de asigurare care ar putea cuprinde t...

Citeste mai mult