ANA, consultantul digital de la UNIQA, ajuta clientii sa eco...
Peste 72% dintre clienti utilizeaza acum ANA pentru a-si raporta daunele, i...
Citeste mai multSe incarca...
In data de 10.07.2025, intre orele 12:00 – 16:00, vom efectua lucrari programate pentru imbunatatirea serviciului de call center UNIQA. In aceasta perioada, este posibil sa apara intreruperi temporare in preluarea apelurilor telefonice.
Va rugam, daca intampinati dificultati in contactarea noastra telefonic, sa folositi alternativele noastre de comunicare: Consultantul Digital ANA si E-mail: info@uniqa.ro
Va multumim pentru intelegere.
In vederea asigurarii transparentei modului de inregistrare si solutionare a petitiilor, precum si asolicitarilor de solutionare alternativa a litigiilor, de catre Societatea UNIQA Asigurari De Viata S.A., va punem la dispozitie urmatoarele informatii:
Anul precedent 2024 |
Perioada de raportare: |
Ultimele 3 luni ale perioadei de raportare | |||
|---|---|---|---|---|---|
Luna 1 |
Luna 2 |
Luna 3 | |||
Numarul total de petitii inregistrate unic per petent si per caz
| 49 | 51 | 6 | 4 | 3 |
Numarul total de petitii solutionate favorabil, inregistrate unic per petent si per caz
| 12 | 10 | 1 | 0 | 1 |
Numarul de petitii solutionate favorabil referitoare la dosare de dauna
| 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Numarul total de petitii pentru care dosarele de dauna au fost achitate
| 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Numarul total de petitii finalizate nefavorabil, inregistrate unic per petent si per caz
| 37 | 41 | 5 | 4 | 2 |
Solicitari de solutionare alternativa a litigiilor
Anul precedent 2024 | Perioada de raportare: | Ultimele 3 luni ale perioadei de raportare | |||
|---|---|---|---|---|---|
Luna 1 | Luna 2 | Luna 3 | |||
Numarul total al solicitarilor de solutionare alternativa a litigiilor | 2 | 1 | 0 | 0 | 1 |
Numarul total al solicitarilor de solutionare alternativa a litigiilor solutionate efectiv | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Numarul total al solicitarilor de solutionare alternativa a litigiilor solutionate favorabil asiguratilor, contractantilor, beneficiarilor, persoanelor prejudiciate sau reprezentantilor acestora | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
In vederea asigurarii transparentei modului de inregistrare si solutionare a petitiilor, precum si a solicitarilor de solutionare alternativa a litigiilor, de catre Societatea UNIQA Asigurari S.A., va punem la dispozitie urmatoarele informatii:
Anul precedent 2024 |
Perioada de raportare: |
Ultimele 3 luni ale perioadei de raportare | |||
|---|---|---|---|---|---|
Luna 1 |
Luna 2 |
Luna 3 | |||
Numarul total de petitii inregistrate unic per petent si per caz
| 124 | 139 | 21 | 9 | 21 |
Numarul total de petitii solutionate favorabil, inregistrate unic per petent si per caz
| 15 | 14 | 1 | 2 | 3 |
Numarul de petitii solutionate favorabil referitoare la dosare de dauna
| 11 | 8 | 0 | 1 | 2 |
Numarul total de petitii pentru care dosarele de dauna au fost achitate
| 5 | 3 | 0 | 0 | 0 |
Numarul total de petitii finalizate nefavorabil, inregistrate unic per petent si per caz
| 109 | 123 | 20 | 7 | 16 |
Solicitari de solutionare alternativa a litigiilor
Anul precedent 2024 | Perioada de raportare: | Ultimele 3 luni ale perioadei de raportare | |||
|---|---|---|---|---|---|
Luna 1 | Luna 2 | Luna 3 | |||
Numarul total al solicitarilor de solutionare alternativa a litigiilor | 7 | 7 | 0 | 1 | 1 |
Numarul total al solicitarilor de solutionare alternativa a litigiilor solutionate efectiv | 7 | 6 | 1 | 0 | 1 |
Numarul total al solicitarilor de solutionare alternativa a litigiilor solutionate favorabil asiguratilor, contractantilor, beneficiarilor, persoanelor prejudiciate sau reprezentantilor acestora | 2 | 1 | 0 | 0 | 1 |
Modul in care ne comportam si interactionam, atat in cadrul UNIQA, cat si in afara companiei, reprezinta fundamentul tuturor activitatilor noastre.
Modul in care ne comportam si interactionam, atat in cadrul UNIQA, cat si in afara companiei, reprezinta fundamentul tuturor activitatilor noastre.
Comportamentul nostru este definit de valorile pe care dorim sa le promovam in cadrul UNIQA, iar Principiile programului strategic UNIQA 3.0 – Clientul pe primul loc, Asumare, Simplitate, Comunitate si Integritate ne ajuta sa traim cultura organizatiei si sa fim adevarati parteneri care inspira pentru clientii nostri.
Managementul de la nivelul Grupului UNIQA a decis sa includa aceste Principii in “Codul de Conduita UNIQA”, valabil pentru toti angajatii din cadrul Grupului UNIQA, fiind un semnal puternic in ceea ce priveste hotararea noastra de a transforma cultura organizationala si atitudinea fata de oamenii din interiorul si din afara companiei.
Detalii suplimentare: aici
ANA, consultantul digital de la UNIQA, ajuta clientii sa eco...
Peste 72% dintre clienti utilizeaza acum ANA pentru a-si raporta daunele, i...
Citeste mai multUNIQA sustine IMM-urile cu solutii inovatoare si personaliza...
UNIQA mizeaza pe inovatie, consultanta si parteneriate pentru a veni in spr...
Citeste mai multUNIQA in prima jumatate a anului 2025...
Cresterea vanzarilor, mai multe daune platite si profitabilitate consolidat...
Citeste mai multAna Negulescu preia rolul de Director Solutii de Asigurare C...
Ana Negulescu a fost numita in functia de Director Solutii de Asigurare Cor...
Citeste mai multUNIQA sarbatoreste 6 ani de excelenta digitala cu consultant...
De la lansarea sa in 2019, consultantul digital ANA a schimbat fundamental ...
Citeste mai multUNIQA accelereaza cresterea in Europa Centrala si de Est: ex...
In cadrul unei vizite strategice in Muntenegru, Wolfgang Kindl, Membru al D...
Citeste mai multDevino expert in finantele tale personale
Planificarea financiara, monitorizarea bugetului, cheltuielile... Toate ace...
Citeste mai multIn ritmul alert al vietii de acum, multi dintre noi ne simtim coplesiti de ...
Citeste mai multSapte lucruri pe care trebuie sa le faci inainte de a cumpara o noua locuinta (cu credit)
Cand te hotarasti sa cumperi un apartament sau o casa, ai in vedere cateva ...
Citeste mai mult