Cum să creezi un spațiu de lucru productiv acasă ...
În mediul flexibil de lucru de astăzi, crearea unui birou productiv acasă e...
Citeste mai multSe incarca...
Dragi Clienti,
Incepand de vineri, 19 aprilie, ora 16.00 si pana sambata, 20 aprilie, ora 23.00, testam functionalitatea si rezilienta sistemelor UNIQA in caz de dezastru.
In acest interval, accesul la serviciile online ale UNIQA va fi restrictionat.
Notificarea daunelor va putea fi efectuata prin intermediul Call Center UNIQA, la 0374 400 400 sau 021 212 08 82.
Imbunatatim continuu calitatea si siguranta experientei oferita clientilor si partenerilor nostri, pentru o viata mai buna impreuna.
Multumim pentru intelegere.
Echipa UNIQA
In vederea asigurarii transparentei modului de inregistrare si solutionare a petitiilor, precum si asolicitarilor de solutionare alternativa a litigiilor, de catre Societatea UNIQA Asigurari De Viata S.A., va punem la dispozitie urmatoarele informatii:
Anul precedent 2024 |
Perioada de raportare: |
Ultimele 3 luni ale perioadei de raportare | |||
---|---|---|---|---|---|
Luna 1 |
Luna 2 |
Luna 3 | |||
Numarul total de petitii inregistrate unic per petent si per caz
| 49 | 31 | 12 | 4 | 4 |
Numarul total de petitii solutionate favorabil, inregistrate unic per petent si per caz
| 12 | 7 | 3 | 0 | 0 |
Numarul de petitii solutionate favorabil referitoare la dosare de dauna
| 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Numarul total de petitii pentru care dosarele de dauna au fost achitate
| 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Numarul total de petitii finalizate nefavorabil, inregistrate unic per petent si per caz
| 37 | 24 | 9 | 4 | 4 |
Solicitari de solutionare alternativa a litigiilor
Anul precedent 2024 | Perioada de raportare: | Ultimele 3 luni ale perioadei de raportare | |||
---|---|---|---|---|---|
Luna 1 | Luna 2 | Luna 3 | |||
Numarul total al solicitarilor de solutionare alternativa a litigiilor | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Numarul total al solicitarilor de solutionare alternativa a litigiilor solutionate efectiv | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 |
Numarul total al solicitarilor de solutionare alternativa a litigiilor solutionate favorabil asiguratilor, contractantilor, beneficiarilor, persoanelor prejudiciate sau reprezentantilor acestora | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
In vederea asigurarii transparentei modului de inregistrare si solutionare a petitiilor, precum si a solicitarilor de solutionare alternativa a litigiilor, de catre Societatea UNIQA Asigurari S.A., va punem la dispozitie urmatoarele informatii:
Anul precedent 2024 |
Perioada de raportare: |
Ultimele 3 luni ale perioadei de raportare | |||
---|---|---|---|---|---|
Luna 1 |
Luna 2 |
Luna 3 | |||
Numarul total de petitii inregistrate unic per petent si per caz
| 124 | 70 | 19 | 15 | 10 |
Numarul total de petitii solutionate favorabil, inregistrate unic per petent si per caz
| 15 | 6 | 1 | 2 | 1 |
Numarul de petitii solutionate favorabil referitoare la dosare de dauna
| 11 | 4 | 0 | 2 | 1 |
Numarul total de petitii pentru care dosarele de dauna au fost achitate
| 5 | 3 | 0 | 2 | 1 |
Numarul total de petitii finalizate nefavorabil, inregistrate unic per petent si per caz
| 109 | 64 | 18 | 13 | 9 |
Solicitari de solutionare alternativa a litigiilor
Anul precedent 2024 | Perioada de raportare: | Ultimele 3 luni ale perioadei de raportare | |||
---|---|---|---|---|---|
Luna 1 | Luna 2 | Luna 3 | |||
Numarul total al solicitarilor de solutionare alternativa a litigiilor | 7 | 4 | 0 | 2 | 1 |
Numarul total al solicitarilor de solutionare alternativa a litigiilor solutionate efectiv | 7 | 3 | 0 | 0 | 1 |
Numarul total al solicitarilor de solutionare alternativa a litigiilor solutionate favorabil asiguratilor, contractantilor, beneficiarilor, persoanelor prejudiciate sau reprezentantilor acestora | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Modul in care ne comportam si interactionam, atat in cadrul UNIQA, cat si in afara companiei, reprezinta fundamentul tuturor activitatilor noastre.
Modul in care ne comportam si interactionam, atat in cadrul UNIQA, cat si in afara companiei, reprezinta fundamentul tuturor activitatilor noastre.
Comportamentul nostru este definit de valorile pe care dorim sa le promovam in cadrul UNIQA, iar Principiile programului strategic UNIQA 3.0 – Clientul pe primul loc, Asumare, Simplitate, Comunitate si Integritate ne ajuta sa traim cultura organizatiei si sa fim adevarati parteneri care inspira pentru clientii nostri.
Managementul de la nivelul Grupului UNIQA a decis sa includa aceste Principii in “Codul de Conduita UNIQA”, valabil pentru toti angajatii din cadrul Grupului UNIQA, fiind un semnal puternic in ceea ce priveste hotararea noastra de a transforma cultura organizationala si atitudinea fata de oamenii din interiorul si din afara companiei.
Detalii suplimentare: aici
Cum să creezi un spațiu de lucru productiv acasă ...
În mediul flexibil de lucru de astăzi, crearea unui birou productiv acasă e...
Citeste mai multCrestere de 15% a vanzarilor, cu 35% mai multe daune platite...
UNIQA a avut un inceput de an solid, cu rezultate financiare pozitive, care...
Citeste mai multCu 55% mai multe daune rezultate din fenomene meteo extreme ...
In 2024, UNIQA a platit despagubiri in valoare de 11 milioane de lei client...
Citeste mai multCinci proiecte selectate in Programul de sustinere a femeilo...
Fundatia UNIQA SEE FUTURE, in colaborare cu Festivalul de Film de la Saraje...
Citeste mai multCrestere de 15% a vanzarilor, cu 35% mai multe daune platite...
Primele brute subscrise de UNIQA Asigurari si UNIQA Asigurari in primul tri...
Citeste mai multUNIQA: Crestere accelerata, imbunatatirea profitabilitatii ...
Crestere a primelor brute subscrise cu 13,2% Profit consolidat in crestere...
Citeste mai multDevino expert in finantele tale personale
Planificarea financiara, monitorizarea bugetului, cheltuielile... Toate ace...
Citeste mai multIn ritmul alert al vietii de acum, multi dintre noi ne simtim coplesiti de ...
Citeste mai multSapte lucruri pe care trebuie sa le faci inainte de a cumpara o noua locuinta (cu credit)
Cand te hotarasti sa cumperi un apartament sau o casa, ai in vedere cateva ...
Citeste mai mult