Cumpără o asigurare de călătorie Around the World și poți câ...
Află cum te poți înscrie în concurs!...
Citeste mai mult174.000 de accesari si doi ani si jumatate salvati din timpul clientilor la notificarea daunelor, prin procese digitale eficientizate
Consultantul digital ANA, solutie implementata de UNIQA in 2019, pentru simplificarea proceselor de notificare si solutionare a daunelor, a inregistrat pana in prezent 174.000 de accesari si aproximativ 64.000 de dosare de dauna avizate.
Clientii scutesc aproximativ 20 de minute per dosar de dauna, ceea ce se traduce in 1,28 de milioane de minute economisite in patru ani, respectiv 2,43 ani.
Mai mult, pentru asigurarea CASCO, procesul clasic poate dura mult mai mult, conform procedurilor standard care se regasesc in piata de asigurari. Insa, prin intermediul ANA, clientii reduc timpul pentru avizarea si acceptarea ofertei de despagubire de la cateva saptamani la doar 1-2 zile.
Numarul de accesari inregistrat de ANA a crescut de la an la an, astfel ca, la patru ani de la implementare, majoritatea avizarilor privind daunele sunt efectuate digital, prin ANA. Daca in anul 2019 doar 5-10 procente din totalul avizarilor treceau prin canalul digital si restul prin cel traditional (Call Center), situatia s-a inversat, astfel incat, in prezent, 85% - 90% dintre daune sunt avizate digital.
Pe langa notificarea si solutionarea daunelor, consultantul digital ANA ofera clientilor status-ul dosarului de dauna in timp real, posibilitatea de a cumpara online asigurari de calatorie, iar clientii pot, de asemenea, oferi feedback despre experienta lor digitala. In plus, ANA a preluat si activitatea de efectuare a inspectiei de risc pentru asigurarile CASCO. In prezent, inspectia de risc poate avea loc 100% digital, in doar cateva minute, fara consum de hartie, fara deplasari suplimentare, evitand astfel riscul producerii unui eveniment rutier si economisind timp si carburant.
Consultantul digital ANA este disponibil online 24/7, fara instalare de aplicatii, fiind un sistem integrat, care ii ajuta simplu si rapid pe clienti in procesul de avizare a daunei si ofertare a despagubirii.
Detalii aici