Crestere de 15% a vanzarilor, cu 35% mai multe daune platite...
UNIQA a avut un inceput de an solid, cu rezultate financiare pozitive, care...
Citeste mai multUNIQA a avut un inceput de an solid, cu rezultate financiare pozitive, care arata eficienta strategiei in baza careia compania isi dezvolta activitatea in Romania.
UNIQA Asigurari si UNIQA Asigurari de viata au incheiat primul trimestru din 2025 cu un avans de aproape 15% al primelor brute subscrise comparativ cu primele trei luni ale anului trecut, sustinut, in continuare, de asigurarile non-auto si asigurarile de viata. Astfel, volumul total al vanzarilor realizate in primele trei luni ale acestui an a fost de 40,5 milioane euro.
Despagubirile platite clientilor UNIQA in intervalul ianuarie – martie 2025 au inregistrat o valoare totala de peste 9,5 milioane euro, in crestere cu 35% fata de aceeasi perioada din 2024.
Cele doua companii UNIQA au continuat sa isi imbunatateasca rezultatul financiar, profitul net statutar inainte de impozitare situandu-se la nivelul de 5,3 milioane euro, in crestere cu 5% comparativ cu primul trimestru din 2024.
“UNIQA a avut un inceput de an solid, cu rezultate financiare pozitive, care arata eficienta strategiei noastre si angajamentul fata de clienti. Promptitudinea si corectitudinea cu care ne respectam promisiunile fata de acestia sunt reflectate de volumul despagubirilor platite de UNIQA in primele trei luni ale anului, prin servicii de daune la cele mai inalte standarde. Privim cu optimism catre viitor si continuam sa ne dezvoltam activitatea cu obiective ambitioase la nivelul pietei din regiunea SEE, concentrandu-ne pe servicii de calitate si inovatie pentru a asigura o crestere sustenabila si un impact tot mai mare in viata clientilor nostri si in cadrul comunitatii. Prin toate actiunile noastre, dorim sa contribuim in mod relevant la o viata mai buna impreuna”, a declarat Paul Cazacu, CEO – Presedinte Directorat UNIQA Asigurari.
Asigurarile de viata oferite de UNIQA au pastrat ritmul unei evolutii accelerate, cu un avans semnificativ de 47% al volumului de vanzari in primele trei luni ale anului curent, comparativ cu acelasi interval din anul precedent, totalizand prime brute subscrise in valoare de peste 15 milioane euro.
”Dezvoltarea continua a segmentului de asigurari de viata reflecta increderea tot mai mare pe care clientii nostri o acorda solutiilor de la UNIQA. Aceasta evolutie confirma relevanta produselor noastre in sustinerea nevoilor reale ale oamenilor, oferindu-le protectie si siguranta pe termen lung. La UNIQA, ne angajam sa fim partenerii de incredere ai clientilor nostri, contribuind activ la construirea unui viitor mai sigur si la o viata mai buna pentru fiecare familie. Prin inovatie, servicii adaptate si o abordare centrata pe client, dorim sa oferim solutii care sa aduca liniste si stabilitate in vietile oamenilor”, a declarat Mihaela Stroia, CEO – Presedinte Directorat UNIQA Asigurari de viata.
Gradul de multumire a a clientilor in interactiunea cu UNIQA a mentinut un nivel ridicat si in prima parte a acestui an, compania obtinand un scor general de 4,5 din 5 in urma sondajelor derulate in mod constant. Experienta la achizitia si reinnoirea politelor a fost evaluata de catre clienti cu un scor de 4,8 din 5, iar cea de la accesarea serviciilor de daune cu scorul de 4,6. De asemenea, interactiunea cu consultantul digital ANA continua sa fie apreciata de catre clientii UNIQA, primind o evaluare de 4,5 stele din 5.
Detalii despre rezultatele din primul trimestru al anului 2025 pot fi accesate in comunicatul de presa disponibil aici.