Se incarca...

Mergi la conţinutul principal

UNIQA Stiri

Stiri

Inspectia de risc digitala, cu ajutorul ANA!

Timp castigat, simplitate si rapiditate sunt beneficiile de care clientii UNIQA se bucura daca opteaza pentru inspectia digitala de risc la achizitionarea asigurarilor CASCO.

Consultantul digital ANA este acum alaturi de clientii UNIQA pentru a-i ajuta si in ceea ce priveste efectuarea inspectiei digitale de risc odata cu achizitionarea asigurarilor facultative auto CASCO.

Care sunt principalele beneficii oferite de acest nou serviciu digital?

  • Timp castigat: daca opteaza pentru varianta digitala, clientii nu mai sunt nevoiti sa programeze o intalnire cu reprezentantul UNIQA pentru efectuarea inspectiei de risc.
  • Simplitate: consultantul digital ANA ghideaza clientii prin cativa pasi simpli in vederea completarii detaliilor necesare inspectiei de risc pentru autoturismul asigurat.
  • Rapiditate: clientii pot face inspactia de risc in cateva minute, oricand si de oriunde, utilizand smartphone-ul, iar confirmarea este transmisa in cel mult 2 zile lucratoare
  • Solutionarea rapida a daunelor: clientii primesc despagubirea intr-un timp mai rapid, intrucat echipa de daune UNIQA are acces instant la inspectia de risc digitala.
  • Reinnoirea rapida a inspectiei: clientii pot, de asemenea, sa reinnoiasca instant inspectia de risc digitala daca opteaza pentru despagubirea in regie proprie, in caz de dauna sau la repunerea in vigoare a politei, daca plata a fost intrerupta.

UNIQA Asigurari - Inspectia de Risc Digitala

Si clientii corporate care detin asigurare CASCO pentru flote la UNIQA au access la inspectia de risc digitala, cu ajutorul modulului “fleet management”, ceea ce inseamna optimizarea operatiunilor administrative pentru afacerea lor.

Consultantul digital ANA ramane solutia preferata de tot mai multi dintre clientii UNIQA pentru a notifica daunele sau a afla care este stadiul de solutionare a acestora.

Peste 80% dintre clientii care notifica o dauna CASCO sau pentru asigurarea de locuinta aleg sa parcurga acest proces cu ajutorul consultantului digital ANA. De asemenea, peste 70% dintre clientii UNIQA care au avizat o dauna au accesat informatiile referitoare la stadiul solutionarii dosarelor prin intermediul ANA.

Totodata, consultantul digital ANA ofera o modalitate simpla, rapida si accesibila de a cumpara asigurari de calatorie online.

UNIQA  continua procesul de transformare digitala, imbunatatind continuu experienta clientilor pentru

#OViataMaiBunaImpreuna.