Rezultatele UNIQA in primele 9 luni din 2023...
Compania a inregistrat cresteri peste media pietei pentru asigurarile de lo...
Citeste mai multRemus Lapusan a fost avizat de catre Autoritatea de Supraveghere Financiara in functia Membru al Directoratului UNIQA Asigurari de Viata. Din iunie 2019 si pana in prezent, acesta a fost Membru al Consiliului de Supraveghere pentru UNIQA in Romania, avand o vasta experienta profesionala la nivelul industriei asigurarilor si in cadrul managementului companiei.
Incepand cu luna noiembrie 2023, Remus Lapusan revine in echipa de management UNIQA Asigurari de Viata, in rolul de Membru al Directoratului companiei.
Remus Lapusan s-a alaturat UNIQA in anul 1999, parcurgand un traseu profesional de peste 20 de ani, cu realizari semnificative, care au contribuit la cresterea continua a companiei.
Experienta sa profesionala la UNIQA cuprinde 12 ani din activitate in zona de vanzari, dintre care 8 ani dedicati dezvoltarii activitatii sucursalei din Cluj, pe care a coordonat-o pana in anul 2011. Ulterior, a preluat functiile de Membru al Directoratului UNIQA si CEO al UNIQA Asigurari de Viata, companie ale carei rezultate au avut, in mod constant, un impact semnificativ asupra performantelor UNIQA in Romania. Din iunie 2019 si pana in prezent, Remus Lapusan a fost Membru al Consiliului de Supraveghere pentru UNIQA in Romania.
”UNIQA Asigurari de Viata isi dezvolta activitatea, construind pe increderea de care compania se bucura in randul clientilor, dar si prin continuitatea de la nivelul echipei de management. Avem obiective ambitioase pentru a dezvolta permanent produse si servicii la cele mai inalte standarde de calitate si relevante pentru clientii nostri, iar experienta lui Remus Lapusan, un reputat profesionist in cadrul industriei asigurarilor si in Grupul UNIQA, ne va ajuta sa le realizam cu succes. Revenirea lui in echipa Directoratului companiei va avea o contributie importanta la performantele tot mai bune pe care UNIQA le obtine pe segmentul asigurarilor de viata”, a declarat Mihaela Stroia, CEO – Presedinte Directorat UNIQA Asigurari de Viata.
“UNIQA este un jucator important in piata asigurarilor din Romania, investind constant pentru a oferi solutii de protectie financiara la cele mai inalte standarde de calitate. Activam intr-o industrie cu multe provocari, iar clientii se asteapta sa fim alaturi de ei in momentele dificile, respectandu-ne, de fiecare data, promisiunile. De curand, am lansat catre acestia o noua promisiune, pentru o viata mai buna si un viitor mai sigur. De aceea, este important sa ramanem conectati la realitatea clientilor, la nevoile lor specifice si sa ne asumam rolul de a fi mai mult decat o companie de asigurari. Ne aflam, in acest moment, pe un drum bun, care trebuie continuat prin implicare, incredere, curaj si grija fata de cei din jur. Avem o echipa formata din profesionisti valorosi si, impreuna, vom duce mai departe performantele UNIQA, contribuind la o viata mai buna pentru clienti, parteneri si comunitate”, a precizat Remus Lapusan, Membru Directorat UNIQA Asigurari de Viata.
Prin actuala pozitionare de brand, UNIQA lanseaza promisiunea de a contribui la o viata mai buna, oferind mai mult decat solutii de asigurare, sprijinindu-si clientii sa isi realizeze planurile si sa isi dezvolte afacerile si implicandu-se, totodata, in aspecte importante din cadrul comunitatii.
Noua strategie a companiei pozitioneaza in centrul sau clientii si are ca prioritate cunoasterea nevoilor acestora si generarea de produse si servicii care inseamna mai mult decat protectie financiara si reprezinta solutii inovatoare pentru viata de zi cu zi. Mai mult, sustenabiltatea reprezinta o componenta importanta a strategiei UNIQA, astfel ca organizatia pune accentul pe dezvoltarea de produse si servicii cu impact pozitiv asupra calitatii vietii, pentru un viitor mai bun si mai sigur.
UNIQA are o istorie de aproape 15 ani in piata asigurarilor din Romania si beneficiaza de peste 200 de ani de experienta internationala, ca parte dintr-un grup financiar cu o prezenta puternica la nivel european. Prin modelul de afaceri, compania pozitioneaza in centrul activitatii nevoile clientilor, adresate specific pe segmentele Retail, Bancassurance si Corporate & Affinity, oferind produse si servicii relevante, accesibile si inovatoare, la standarde inalte, cu scopul de a contribui la o viata mai buna impreuna cu clientii, partenerii si comunitatea.