Se incarca...

Mergi la conţinutul principal

UNIQA Stiri

23 Noiembrie, 2020 Stiri

Rezultate stabile si focus pe nevoile clientilor

In trimestrul al treilea din 2020, UNIQA Asigurari si UNIQA Asigurari de viata au pastrat in focus stabilizarea rezultatelor sub impactul actualului context generat de pandemie, precum si accelerarea diversificarii portofoliului pentru sustinerea unei dezvoltari durabile a activitatii.

In trimestrul al treilea din 2020, UNIQA Asigurari si UNIQA Asigurari de viata au pastrat in focus stabilizarea rezultatelor sub impactul actualului context generat de pandemie, precum si accelerarea diversificarii portofoliului pentru sustinerea unei dezvoltari durabile a activitatii.

Asigurarile non-auto au inregistrat in primele 9 luni din 2020 un avans de 10%, comparativ cu perioada similara din anul anterior, segmentele cu cea mai importanta contributie la aceasta crestere continuand sa fie asigurarile de locuinta (+10%), incendiu (+39%) si raspunderi (+47%).

Strategia companiei pe segmentul auto a continuat hotarat in directia cresterii calitatii portofoliului CASCO si diminuarea ponderii asigurarilor obligatorii de raspundere civila.

“Evolutia companiei in primele noua luni ale acestui an a fost in acord cu strategia asumata, definita de cresterea pe segmentele profitabile si imbunatatirea rezultatelor in zona asigurarilor auto. Parcurgem o perioada in care adaptarea continua este necesara, iar centrarea pe client reprezinta principiul in baza caruia ne organizam activitatea. De aceea, initiativele si proiectele in care investim cele mai importante resurse au in focus nevoile cllientilor si transformarea digitala a companiei, obiectivul fiind acela de a crea o experienta de cea mai buna calitate pentru clientii UNIQA”, a declarat Franz Weiler, CEO UNIQA Asigurari.

In ceea ce priveste asigurarile de viata, dupa ce evolutia pe acest segment a fost impactata de contextul starii de urgenta, intervalul iulie - septembrie a adus o redresare a rezultatelor, in special pe canalul bancassurance. Activitatea pe segmentul asigurarilor de viata a fost sustinuta, in continuare, de vanzarea produselor traditionale, care a inregistrat un avans de 2,5% fata de acelasi interval din 2019.

Pentru segmentul asigurarilor de viata, lunile de vara au adus o revenire spectaculoasa, in special in zona bancassurace, ceea ce ne ofera incredere pentru rezultatele  sfarsitului de an. Ne asteptam ca asigurarile de viata sa continue trendul inregistrat in ultimele doua luni. Ramanem alaturi de clientii nostri cu solutii de protectie inovatoare, adaptate nevoilor generate de noua realitate, a precizat Valentin Coroiu, CEO UNIQA Asigurari de viata.

La finalul primelor 9 luni din 2020, volumul primelor brute subscrise in total de cele doua companii UNIQA se situa la nivelul de 70,2 milioane euro, conform IFRS, cu 4 procente mai mic decat cel inregistrat in aceeasi perioada a anului anterior, sub impactul accentuarii efectelor generate de masurile de reducere a ponderii asigurarilor RCA si asigurarillor auto facultative pe segmentul de leasing in cadrul portofoliului companiei, dar si pe fundalul contextului creat de pandemie.

Profitul net total inregistrat de ambele companii UNIQA in primele 9 luni din 2020 a fost de 3,2 milioane euro, conform IFRS, in conditiile cresterii volumului de daune pe segmentul asigurarilor auto, dupa ridicarea restrictiilor de mobilitate aplicate in perioada starii de urgenta.

In ceea ce priveste costurile administrative, UNIQA Asigurari si UNIQA Asigurari de viata au continuat sa investeasca in calitatea experientei oferita clientilor, incheind primele 9 luni ale anului curent la un nivel situat cu 1,4 puncte procentuale peste cel inregistrat in aceeasi perioada din 2019.

Solutii de asigurare simple si accesibile, centrate pe nevoile clientilor

Cu UNICASA, noul produs pentru asigurarea completa a locuintei, simplu de ales si usor de folosit, clientii UNIQA se bucura de protectie maxima.

Produsul a fost construit avand ca principale repere nevoile reale ale clientilor, dar si calitatea experientei in interactiunea cu UNIQA, atat in momentul alegerii solutiei de asigurare, cat si pe parcursul derularii politei.

Clientii beneficiaza de un nivel maxim de protectie a locuintei, avand totul inclus intr-o acoperire unica, fara a fi nevoiti sa aleaga dintr-o multitudine de clauze suplimentare, procesul de achizitie fiind simplu si transparent. In acelasi timp, produsul ofera flexibilitate: pentru extinderea acoperirii sau a limitei asigurarii, clientii pot opta pentru cateva clauze suplimentare esentiale.

Astfel, UNICASA ofera protectia completa a locuintei si a bunurilor in cazul producerii unor evenimente neprevazute, dar si asistenta la domiciliu pentru diferite tipuri de avarii.

In plus, anuntarea daunelor este simpla cu ajutorul consultantului digital ANA. Clientii au parte de o experienta 100% digitala pentru notificarea daunelor si ofertarea instanta a sumei pentru despagubire.

UNIQA ramane in topul companiilor de asigurari cu cele mai putine reclamatii

Potrivit datelor recent publicate de catre Autoritatea de Supraveghere Financiara, UNIQA continua sa se numere printre companiile de asigurari din Romania fata de care clientii isi exprima cele mai putine nemultumiri. Astfel, la finalul trimestrului al treilea din 2020, UNIQA Asigurari si UNIQA Asigurari de viata au inregistrat un numar total de 179 de reclamatii, in scadere comparativ cu situatia din aceeasi perioada a anului anterior.

Detalii: link comunicat de presa