Se incarca...

Mergi la conţinutul principal

UNIQA Stiri

Stiri

Rezultatele UNIQA in primele 9 luni din 2025

UNIQA continua ritmul sustiut de crestere de doua cifre la nivelul vanzarilor si profitabilitatii in primele 9 luni din 2025

UNIQA Asigurari si UNIQA Asigurari de Viata continua sa inregistreze rezultate financiare solide in 2025, cu o crestere de 17% a primelor brute subscrise in primele 9 luni, fata de aceeasi perioada a anului precedent. 

Volumul total al vanzarilor a ajuns la aproape 124 milioane de euro, sustinut in special de avansul asigurarilor non-auto si de viata. In primele noua luni ale anului, despagubirile platite clientilor au crescut cu 26%, ajungand la un volum de aproape 28 milioane de euro, iar profitul net statutar inainte de impozitare a urcat cu aproape 43%, la 16,5 milioane de euro.

„Rezultatele din primele noua luni reflecta angajamentul nostru continuu fata de clienti si impactul strategiei UNIQA de crestere durabila. Ne concentram pe inovatie si servicii de calitate pentru a oferi protectie solida si solutii adaptate nevoilor pietei locale. Totodata, continuam sa valorificam potentialul semnificativ de dezvoltare din regiunea Europa Centrala si de Est, un pilon esential al strategiei grupului UNIQA, in cadrul caruia operatiunile din Romania au un rol important”, a declarat Paul Cazacu, Presedinte al Directoratului - CEO UNIQA Asigurari. 

Segmentul asigurarilor de viata a generat in primele 9 luni din 2025 cu 42% mai multe vanzari fata de aceeasi perioada a anului trecut, totalizand aproape 54 milioane de euro in prime brute subscrise, cu o dinamica notabila a asigurarilor individuale, care au inregistrat un avans de 75%.

„Performanta inregistrata pe segmentul asigurarilor de viata confirma increderea tot mai mare a clientilor in produsele noastre, care combina protectia financiara cu oportunitati flexibile de investitii. Vom continua sa dezvoltam astfel de solutii inovatoare si sustenabile, pentru a fi mereu aproape de nevoile clientilor UNIQA”, a adaugat Mihaela Stroia, CEO UNIQA Asigurari de Viata. 

Experienta clientilor se mentine la un nivel ridicat, scorul general de satisfactie acordat de catre acestia pentru interactiunea cu UNIQA in primele 9 luni din 2025 fiind de 4.6 din 5, cu o evaluare de 4.8 a procesului de achizitie si reinnoire polite si 4.7 pentru serviciile de daune. De asemenea, consultantul digital ANAcontinua sa fie apreciat, primind o evaluare de 4.8 stele din 5.

Va invitam sa aflati detalii in comunicatul de presa disponibil aici