Se incarca...

Mergi la conţinutul principal

UNIQA Stiri

24 August, 2021 Stiri

UNIQA Asigurari si UNIQA Asigurari de viata continua sa isi dezvolte activitatea pe liniile strategice in primul semestru din 2021

UNIQA Asigurari si UNIQA Asigurari de viata au incheiat primul semestru din 2021 cu rezultate imbunatatite pe liniile de business strategice, datorita cresterii volumului de vanzari pentru asigurarile non-auto si asigurarile de viata, segmente importante pentru dezvoltarea durabila a companiilor.

UNIQA Asigurari si UNIQA Asigurari de viata au incheiat primul semestru din 2021 cu rezultate imbunatatite pe liniile de business strategice, datorita cresterii volumului de vanzari pentru asigurarile non-auto si asigurarile de viata, segmente importante pentru dezvoltarea durabila a companiilor.

Asigurarile non-auto au inregistrat un avans de 3% al vanzarilor, comparativ cu primele sase luni din 2020, sustinut de asigurarile de locuinta si accidente.

In ceea ce priveste asigurarile auto, UNIQA urmareste cu consecventa obiectivul de imbunatatire a calitatii portofoliului, in conditiile in care volumul vanzarilor pe acest segment se situeaza la finalul celui de-al doilea trimestru din 2021 la un nivel peste cel inregistrat in aceeasi perioada a anului anterior, iar portofoliul CASCO manifesta o migrare din zona de leasing catre zona de retail si flote.

“Evolutia UNIQA in primele sase luni ale anului curent ne ofera motive sa fim mandri de rezultatul pozitiv inregistrat la nivelul operatiunilor non-life, sustinut de calitatea portofoliului si de o rata combinata a daunei semnificativ imbunatatita, situata sub nivelul de 100%. Totodata, continuam masurile de sanitizare in zona asigurarilor auto, cu atat mai mult in contextul semnalelor negative venite la momentul actual din piata, cu privire la evolutia acestui segment. Este o abordare pe care dorim sa ne concentram mai departe pentru dezvoltarea sustenabila a companiei, pozitionand nevoile clientilor in centrul tuturor actiunilor noastre”, a declarat Paul Cazacu, CEO UNIQA Asigurari.

Asigurarile de viata au continuat dinamica pozitiva, inregistrand o crestere a volumului de vanzari de 56% fata de primele 6 luni din 2020, sustinuta, in special, de segmentul bancassurance. Produsele traditionale au ramas, de asemenea, un contributor important la redresarea pe aceasta linie de activitate, cu un avans de 12,8% la finalul primului semestru al anului curent, comparativ cu intervalul similar din 2020.

“Rezultatele obtinute de UNIQA pe segmentul asigurarilor de viata in primele sase luni din 2021 reflecta o pozitionare tot mai buna in ceea ce priveste increderea si aprecierea de care compania noastra se bucura in randul clientilor si partenerilor. Continuam sa dezvoltam activitatea UNIQA in Romania, pozitionand clientii in centrul actiunilor noastre, intelegandu-le nevoile si oferindu-le solutii de asigurare relevante, simple si accesibile. In acelasi timp, acceleram eforturile de digitalizare si investim in calitatea serviciilor, pentru o experienta imbunatatita oferita clientilor nostri”, a precizat Mihaela Stroia, CEO, UNIQA Asigurari de viata.

Volumul total al primelor brute subscrise inregistrat de cele doua companii UNIQA la finalul primului semestru din 2021 se situeaza la nivelul de 50,8 milioane euro, conform IFRS, in crestere cu 11% fata de rezultatul din aceeasi perioada a anului trecut.

Profitul net total al celor doua companii UNIQA la finalul primului semestru din 2021 a fost de 3,7 milioane euro, conform IFRS.

Produse de asigurare 100% online

Alaturi de partenerul Raiffeisen Bank, UNIQA ofera clientilor posibilitatea achizitionarii de asigurari 100% online, pe www.raiffeisen.ro/asigurari-online/.

Produsele de asigurari disponibile in cadrul acestei platforme, Bonus Protect - asigurarea in caz de accident, Vitality Protect - asigurarea in caz de afectiuni grave si Confort Med - asigurarea in caz de spitalizare si interventii chirurgicale, ofera protectie in cazul producerii unui eveniment nefericit, prin multiple variante de acoperiri si beneficii, putand fi configurate direct de catre clienti, simplu si rapid, in functie de nevoile lor specifice.

Noi functionalitati ale Consultantului Digital ANA

UNIQA marcheaza o noua premiera in piata asigurarilor din Romania: clientii pot aviza daunele pentru politele de asigurare de viata prin intermediul Consultantului Digital ANA.

In momentul lansarii sale, in 2019, cu rolul de Asistent Digital, ANA oferea un proces end-to-end pentru notificarea si solutionarea daunelor CASCO si de locuinta in mod digital.

In 2020, ANA a devenit Consultant Digital in daune pentru toate produsele de asigurari generale din portofoliul UNIQA, dar si pentru vanzarea politelor de calatorie.

In prezent, prin aceasta noua dezvoltare in zona daunelor pentru politele de asigurare de viata, Consultantul Digital ANA are capacitatea de a parcurge un proces complet de daune, asigurand in intregime zona digitala din perspectiva serviciilor post-vanzare pe care UNIQA le ofera clientilor.

Astfel, clientii UNIQA pot notifica in orice moment, de oriunde si utilizand orice dispozitiv (tableta, laptop / desktop, smartphone IOS, Android etc.) daunele pentru ambele companii UNIQA: https://daunerapide.uniqa.ro/ pentru asigurari generale si https://daune-viata.uniqa.ro/ pentru asigurari de viata.

Consultantul Digital ANA ofera valoare adaugata experientei clientilor prin rapiditate si accesibilitate, fiind integrat cu sistemele UNIQA. In acest fel, toate datele privind riscul asigurat si polita sunt validate in timp real, iar clientii sunt ghidati catre deschiderea dosarului de dauna si pasii urmatori ai procesului.

Detalii aici: https://www.uniqa.ro/comunicate-de-presa/rezultatele-uniqa-primele-6-luni-din-2021