SUNWAVES Festival ajunge la Marea Mediterana, in Almeria, Sp...
Vibe-ul special al festivalului care a debutat in Romania, la Mamaia, ajung...
Citeste mai multAnul in care UNIQA marcheaza 15 ani de activitate pe piata asigurarilor din Romania a debutat cu rezultate bune inregistrate de companie in primele 3 luni din 2024.
Potrivit evidentelor statutare, volumul total al primelor brute subscrise de UNIQA Asigurari si UNIQA Asigurari de viata in perioada ianuarie – martie 2024 s-a situat la nivelul de 35,3 milioane euro, in crestere cu 14,5%, comparativ cu acelasi interval din 2023.
Din perspectiva profitabilitatii, la finalul primului trimestru din 2024, cele doua companii UNIQA au raportat, in total, un profit statutar inainte de impozitare de aproape 5 milioane euro.
"Sarbatorim 15 ani de cand UNIQA a inceput sa construiasca un parcurs de succes alaturi de clientii, partenerii si echipa din Romania. Ne bazam, totodata, pe mai bine de 200 de ani de experienta a grupului financiar UNIQA la nivel european, ceea ce ne aduce nu doar o reputatie solida, ci si competente internationale, prin care oferim clientilor nostri experiente la cel mai inalt nivel. Mai mult decat atat, asocierea strategica cu alte cinci tari din regiunea Europa Centrala si de Est ne ajuta sa valorificam mai bine potentialul nostru de dezvoltare si sa sustinem cresterea gradului de protectie pentru oameni si mediul de business. Aniversarea de anul acesta reprezinta un moment important in evolutia companiei si, cu aceasta ocazie, dorim sa exprimam recunostinta fata de toti cei care au contribuit la ceea ce este UNIQA astazi: un partener de incredere puternic in piata asigurarilor si un membru implicat si responsabil al comunitatii, pentru o viata mai buna impreuna”, a declarat Paul Cazacu, Presedinte Directorat - CEO UNIQA Asigurari.
Asigurarile non-auto si cele de viata au mentinut trendul ascendent, fiind principalele motoare de crestere pentru activitatea companiei in prima parte a acestui an.
Astfel, pe segmentul de asigurari non-auto, volumul vanzarilor a atins nivelul de 18,4 milioane euro in trimestrul intai din 2024, fiind in crestere cu 21% fata de perioada similara din 2023.
Asigurarile de viata de la UNIQA au generat in primele trei luni din 2024 prime brute subscrise in valoare de 10,4 milioane euro, cu 31% peste cele inregistrate in acelasi interval din 2023, o contributie semnificativa venind din zona asigurarilor traditionale, unde volumul vanzarilor a crescut cu 47%, in comparatie cu trimestrul intai al anului trecut.
“Dezvoltam activitatea UNIQA in zona asigurarilor de viata intr-un ritm peste media de la nivelul pietei si ne asteptam ca tredul de crestere de doua cifre sa continue si in urmatorii ani. Stilul de viata actual si nevoile clientilor nostri se schimba permanent, insa ne bazam pe o mare capacitate de adaptare, specifica companiei noastre, ceea ce ne permite sa reactionam rapid in fata provocarilor din ultimii ani. Lucram continuu la calibrarea produselor si serviciilor si la diversficarea cailor prin care oferim clientilor acces la solutiile de asigurare de la UNIQA in mod facil si convenabil, in functie de nevoile si preferintele lor. Devenim un jucator tot mai relevant pe segmentul asigurarilor de viata, suntem atenti la nevoile clientilor nostri si ale mediului din care facem parte, pentru a contribui la o viata mai buna, impreuna”, a precizat Mihaela Stroia, Presedinte Directorat - CEO UNIQA Asigurari de Viata.
Rezultatele bune inregistrate de UNIQA in primul trimestru din 2024 sunt reflectate si la nivelul scorului de satisfactie acordat de clienti pentru evaluarea experientei lor alaturi de companie, situat la nivelul de 4,5 din 5. Consultantul digital ANA continua sa primeasca feedback pozitiv din partea clientilor, obtinand un scor de evaluare de 4,9 din 5 pentru experienta legata de serviciile online.
Detalii, in comunicatul de presa disponibil aici.