Se incarca...

Mergi la conţinutul principal

UNIQA Comunicate de presa

24 Mai, 2022 Comunicate de presa

Evolutia UNIQA in primele trei luni din 2022, sustinuta de cresterea pe segmentele de asigurari non-auto si asigurari de viata

UNIQA Asigurari a incheiat primele trei luni din 2022 cu o crestere semnificativa de 34% a volumului vanzarilor de asigurari non-auto, comparativ cu aceeasi perioada din 2021, inregistrand prime brute subscrise in valoare de 12,3 milioane euro, conform IFRS, pentru aceasta linie de activitate.

In primul trimestru din 2022, UNIQA a continuat sa isi dezvolte activitatea, cu obiective clare de crestere durabila si imbunatatire a experientei oferita clientilor.

UNIQA Asigurari a incheiat primele trei luni din 2022 cu o crestere semnificativa de 34% a volumului vanzarilor de asigurari non-auto, comparativ cu aceeasi perioada din 2021, inregistrand prime brute subscrise in valoare de 12,3 milioane euro, conform IFRS, pentru aceasta linie de activitate. Evolutia vanzarilor de asigurari de locuinta si bunuri, in zona Retail si asigurari de incendiu si raspunderi, in zona Corporate a continuat sa sustina dezvoltarea companiei pe acest segment strategic.

In ceea ce priveste asigurarile auto, UNIQA Asigurari este alaturi de clienti cu solutiile CASCO de asigurare facultativa. Compania continua sa isi asume impactul generat de masurile aplicate constant pentru imbunatatirea calitatii portofoliului si serviciilor pe acest segment. Astfel, la finalul primului trimestru din 2022, volumul vanzarilor CASCO a fost cu 13% mai mic decat cel inregistrat in aceeasi perioada din anul anterior.

“Strategia UNIQA pentru dezvoltare durabila este ghidata de transformare si decizii curajoase. Anul trecut, am pornit intr-o noua calatorie, cu un focus mai mare pe client si pozitionarea nevoilor acestuia in centrul activitatii UNIQA. Actionam cu respect, transparenta, integritate si transformam toate aceste atribute in actiuni concrete. Primele rezultate din 2022 ne arata ca am continuat sa ne imbunatatim profitabilitatea si sa crestem pe segmentele unde ne dorim sa oferim clientilor produse si servicii cu valoare adaugata si relevante in raport cu nevoile lor de protectie prin asigurari. Vrem sa ii inspiram pe clientii nostri, prin modul in care ne comportam si prin importanta pe care o acordam nevoilor acestora, cu atat mai mult in contextul actual, marcat de numeroase provocari. De aceea, vrem sa fim parte din viata clientilor, din cercul lor de incredere si sa rezonam cu ceea ce ii reprezinta, cu valorile si asteptarile pe care acestia le au. Viziunea UNIQA este de a construi o experienta de 5 stele pentru a avea cei mai loiali clienti si parteneri din piata”, a declarat Paul Cazacu, Presedinte Directorat - CEO UNIQA Asigurari.

Rezultatele UNIQA Asigurari de viata din primele trei luni ale acestui an indica un volum al primelor brute subscrise din vanzarea asigurarilor de viata situat la nivelul de 6,9 milioane euro, conform IFRS, in crestere cu 18%, comparativ cu acelasi interval de referinta din 2021. Asigurarile de viata destinate produselor de creditare si asigurarile de viata traditionale au avut cea mai importanta contributie la aceste rezultate.

“Solutiile de asigurare de viata de la UNIQA sunt puternic ancorate in realitatea clientilor si adaptate unei diversitati de situatii, in functie de etapele din viata acestora. Aducem aceste solutii tot mai aproape de clientii nostri, atat prin relevanta riscurilor acoperite, cat si prin usurinta cu care pot fi accesate, cu ajutorul consultantilor nostri sau prin intermediul platformelor digitale, dezvoltate alaturi de partenerii bancari. Evolutia rezultatelor UNIQA Asigurari de viata ne arata ca suntem un jucator tot mai relevant in piata din Romania. Continuam sa ne dezvoltam activitatea, cu prioritatea clara de a oferi clientilor nostri o experienta de cea mai buna calitate. Pentru o viata mai buna, impreuna cu UNIQA”, a precizat Mihaela Stroia, CEO UNIQA Asigurari de viata.

Volumul total al primelor brute subscrise de UNIQA Asigurari si UNIQA Asigurari de viata in primul trimestru al anului curent a fost de aproape 27 milioane euro, conform IFRS, marcand astfel un avans de 7%, comparativ cu aceeasi perioada a anului anterior.

Valoarea profitului net cumulat al celor doua companii UNIQA la finalul lunii martie 2022 este de 2,1 milioane euro, conform IFRS, in crestere cu 3,4% fata de primele trei luni din 2021.

In prima parte a acestui an, UNIQA a mai facut un pas important pentru a oferi clientilor sai o experienta digitala superioara, prin imbunatatirile aduse fluxului in cazul asigurarii de calatorie. In acest sens, a fost simplificata interactiunea utilizatorului cu ANA, consultantul digital la achizitionarea politelor de calatorie, atat in website, cat si in portalul MyUNIQA. Aceasta masura sustine si completeaza strategia de produse si servicii a companiei, pozitionand in prim plan nevoile clientilor si oferindu-le solutiile optime de protectie prin asigurare.

“Eficienta in modul in care ne organizam activitatea si ne definim procesele va fi factorul diferentiator in viitor, cu valoare adaugata pentru clientii nostri. In acest scop, continuam initiativele de digitalizare si inovare si invatam sa facem lucrurile mai simplu”, a precizat Paul Cazacu, Presedinte Directorat - CEO UNIQA Asigurari.

Calitatea experientei oferita clientilor se reflecta si in numarul mic de reclamatii, UNIQA pozitionandu-se, in continuare, in randul companiilor de asigurari din Romania cu cele mai putine nemultumiri adresate de catre clienti. Astfel, in primul trimestru din 2022, UNIQA Asigurari si UNIQA Asigurari de viata au inregistrat un numar total de 58 de petitii, dintre care 38 unice si 20 conexe.

UNIQA are o istorie de peste 10 ani in piata asigurarilor din Romania si beneficiaza de peste 200 de ani de experienta, ca parte dintr-un grup financiar international, cu o prezenta tot mai puternica la nivel european. Potrivit noului sau model de afaceri, compania pozitioneaza in centrul activitatii nevoile clientilor, adresate specific pe segmentele Retail, Bancassurance si Corporate & Affinity, oferind produse si servicii relevante, accesibile si inovatoare, la nivelul celor mai inalte standarde de calitate.

 

Despre UNIQA

UNIQA Insurance Group opereaza pe piata romaneasca din 2008, oferind toate formele de asigurari de bunuri, de raspundere si de persoane. UNIQA Asigurari se numara printre liderii pietei romanesti de asigurari generale, oferind un portofoliu complet de produse care respecta nevoile clientilor si tendintele pietei. Compania se preocupa permanent si acorda o mare importanta dezvoltarii de produse si de solutii de asigurari integrate, adaptate nevoilor actuale si stilului de viata modern si dinamic. In 2010, UNIQA a inceput operatiunile pe piata asigurarilor de viata, lansand compania UNIQA Asigurari de viata. Cu produse de asigurare de viata mixte, la termen si de grup, dar si cu experienta si know-how-ul UNIQA Insurance Group, compania respecta nevoile fiecarui client in parte, gasind solutiile de asigurare potrivite.

Despre UNIQA Insurance Group

UNIQA Insurance Group, cu sediul central in Austria, este unul dintre cele mai importante si dinamice grupuri de asigurari din Europa Centrala si de Est. Cu aproximativ 21.300 de angajati, UNIQA ofera servicii de asigurari pentru 15,5 milioane de clienti in 18 tari. In Austria, UNIQA detine o cota de piata de 22% si a fost desemnata, timp de zece ani, cea mai de incredere companie de asigurari, conform studiului anual al publicatiei Reader’s Digest. Cu UNIQA si Raiffeisen Insurance, Grupul detine doua branduri puternice, care ii ofera o baza solida pentru cresterea viitoare. UNIQA opereaza in 18 tari din Europa Centrala si de Est: Austria, Albania, Bosnia si Hertegovina, Bulgaria, Kosovo, Croatia, Macedonia de Nord, Muntenegru, Polonia, Romania, Rusia, Serbia, Slovacia, Republica Ceha, Ucraina, Ungaria, Elvetia si Liechtenstein.

 

Contact UNIQA

PR: Amelia Laudat

Tel: + 40-721-291.363

E-mail: contact.presa@uniqa.ro                                                                   Bucuresti, 24 mai 2022