ANA, consultantul digital de la UNIQA, ajuta clientii sa eco...
Peste 72% dintre clienti utilizeaza acum ANA pentru a-si raporta daunele, i...
Citeste mai multPeste 72% dintre clienti utilizeaza acum ANA pentru a-si raporta daunele, iar numarul accesarilor continua sa creasca anual
De cand a fost lansat in 2019, consultantul digital ANA a devenit un aliat de incredere pentru clientii UNIQA, schimband complet modul in care isi notifica si gestioneaza dosarele de dauna. In cei 6 ani de activitate, ANA a inregistrat aproximativ 200.000 de accesari si a contribuit la solutionarea a peste 78.000 de dosare de dauna, economisind astfel clientilor echivalentul a aproximativ trei ani din timpul lor.
Peste 72% dintre clienti utilizeaza acum ANA pentru a-si raporta daunele, iar numarul accesarilor continua sa creasca anual. De exemplu, dupa primele 18.000 de accesari in primele luni din 2019, s-au inregistrat 42.000 in 2020, 48.000 in 2021, peste 43.000 in 2022 si circa 35.000 accesari in 2023. In prima jumatate a anului 2025, ANA a fost utilizat aproape 27.000 de ori.
Prin ANA, procesul de notificare este mult mai rapid si mai simplu: clientii economisesc pana la 75% din timpul necesar in mod traditional, evitand orele de asteptare la telefon sau deplasarile. In plus, pot verifica in orice moment stadiul dosarului, iar procesarea ofertelor de despagubire CASCO dureaza acum doar 1-2 zile, fata de saptamani in mod obisnuit.
Clientii apreciaza claritatea, promptitudinea si simplitatea procesului, acordand un scor mediu de satisfactie de 4,84 din 5. ANA elimina stresul si birocratia, oferindu-le utilizatorilor mai mult timp pentru ceea ce conteaza cu adevarat in viata lor.
UNIQA continua sa investeasca in tehnologii noi pentru ca experienta digitala sa fie si mai facila si confortabila: de la identificarea automata a daunelor cu inteligenta artificiala si semnatura electronica pana la integrarea cu serviciile MyUNIQA.
Va invitam sa aflati detalii din comunicatul de presa disponibil aici.