In data de 10.07.2025, intre orele 10:00 – 12:00, vom efectua lucrari programate pentru imbunatatirea
serviciului de call center UNIQA. In aceasta perioada, este posibil sa apara intreruperi temporare in
preluarea apelurilor telefonice.
Va rugam, daca intampinati dificultati in contactarea noastra telefonic, sa folositi alternativele noastre de
comunicare: Consultantul Digital ANA si E-mail: info@uniqa.ro
In vederea asigurarii transparentei modului de inregistrare si solutionare a petitiilor, precum si asolicitarilor de solutionare alternativa a litigiilor, de catre Societatea UNIQA Asigurari De Viata S.A., va punem la dispozitie urmatoarele informatii:
Anul precedent 2024
Perioada de raportare: 1 Ianuarie - 31 Mai 2025 (cumulat)
Ultimele 3 luni ale perioadei de raportare
Luna 1 Martie 2025
Luna 2 Aprilie 2025
Luna 3 Mai 2025
Numarul total de petitii inregistrate unic per petent si per caz
49
31
12
4
4
Numarul total de petitii solutionate favorabil, inregistrate unic per petent si per caz
12
7
3
0
0
Numarul de petitii solutionate favorabil referitoare la dosare de dauna
1
0
0
0
0
Numarul total de petitii pentru care dosarele de dauna au fost achitate
1
0
0
0
0
Numarul total de petitii finalizate nefavorabil, inregistrate unic per petent si per caz
37
24
9
4
4
Solicitari de solutionare alternativa a litigiilor
Anul precedent 2024
Perioada de raportare: 1 Ianuarie - 31 Mai 2025 (cumulat)
Ultimele 3 luni ale perioadei de raportare
Luna 1 Martie 2025
Luna 2 Aprilie 2025
Luna 3 Mai 2025
Numarul total al solicitarilor de solutionare alternativa a litigiilor
2
0
0
0
0
Numarul total al solicitarilor de solutionare alternativa a litigiilor solutionate efectiv
1
1
1
0
0
Numarul total al solicitarilor de solutionare alternativa a litigiilor solutionate favorabil asiguratilor, contractantilor, beneficiarilor, persoanelor prejudiciate sau reprezentantilor acestora
1
0
0
0
0
In vederea asigurarii transparentei modului de inregistrare si solutionare a petitiilor, precum si a solicitarilor de solutionare alternativa a litigiilor, de catre Societatea UNIQA Asigurari S.A., va punem la dispozitie urmatoarele informatii:
Anul precedent 2024
Perioada de raportare: 1 Ianuarie - 31 Mai 2025 (cumulat)
Ultimele 3 luni ale perioadei de raportare
Luna 1 Martie 2025
Luna 2 Aprilie 2025
Luna 3 Mai 2025
Numarul total de petitii inregistrate unic per petent si per caz
124
70
19
15
10
Numarul total de petitii solutionate favorabil, inregistrate unic per petent si per caz
15
6
1
2
1
Numarul de petitii solutionate favorabil referitoare la dosare de dauna
11
4
0
2
1
Numarul total de petitii pentru care dosarele de dauna au fost achitate
5
3
0
2
1
Numarul total de petitii finalizate nefavorabil, inregistrate unic per petent si per caz
109
64
18
13
9
Solicitari de solutionare alternativa a litigiilor
Anul precedent 2024
Perioada de raportare: 1 Ianuarie - 31 Mai 2025 (cumulat)
Ultimele 3 luni ale perioadei de raportare
Luna 1 Martie 2025
Luna 2 Aprilie 2025
Luna 3 Mai 2025
Numarul total al solicitarilor de solutionare alternativa a litigiilor
7
4
0
2
1
Numarul total al solicitarilor de solutionare alternativa a litigiilor solutionate efectiv
7
3
0
0
1
Numarul total al solicitarilor de solutionare alternativa a litigiilor solutionate favorabil asiguratilor, contractantilor, beneficiarilor, persoanelor prejudiciate sau reprezentantilor acestora
Noi functionalitati, disponibile in portalul MyUNIQA
Plata recurenta, istoricul platilor si modificarile contractuale sunt acum la indemana clientilor UNIQA, oferind o experienta mai simpla si eficienta, pentru o viata mai buna impreuna.
MyUNIQA, portalul in cadrul caruia clientii pot vizualiza portofoliul de asigurari, pot plati primele scadente, cumpara asigurari noi si deschide dosare de dauna, are, incepand de anul acesta, noi functionalitati disponibile, pentru o experienta mai simpla si eficienta in relatia cu UNIQA.
Care sunt noile beneficii pe care ti le ofera portalul MyUNIQA?
Activezi plata recurenta pentru politele in rate, astfel incat platile tale sunt intotdeauna la zi. Aceasta optiune se activeaza pentru fiecare polita la plata unei rate, urmand pasii din portal;
Vizualizezi istoricul de plati pentru toate politele afisate in MyUNIQA. Vei vedea detaliile platilor anterioare (status, suma platita si data platii) indiferent de modalitatea aleasa pentru plata ratele scadente (din MyUNIQA, prin alte modalitati sau prin plata recurenta);
Efectuezi modificari contractuale pentru politele tale in vigoare. Urmarind indicatiile din portal, poti actualiza datele personale din sectiunea Actualizare date personale asigurat sau efectua alte schimbari din sectiunea Vreau modificari contractuale (disponibila la nivelul fiecarei polite, unde vei gasi lista modificarilor posibile);
Ai acces in orice moment la Termenii si conditiile de utilizare MyUNIQA, din pagina principala a portalului, impreuna cu alte informatii utile despre UNIQA.
Daca nu ai inca un cont MyUNIQA, il poti crea si activa aici.