Se incarca...

Mergi la conţinutul principal

UNIQA Stiri

26 Mai, 2020 Stiri

Rezultate stabile pentru UNIQA in primul trimestru din 2020

UNIQA Asigurari si UNIQA Asigurari de viata au incheiat primul trimestru din 2020 cu rezultate stabile pe liniile profitabile de activitate.

UNIQA Asigurari si UNIQA Asigurari de viata au incheiat primul trimestru din 2020 cu rezultate stabile pe liniile profitabile de activitate.

UNIQA Asigurari a raportat la finalul primului trimestru din 2020 rezultate stabile pe segmentul de asigurari non-auto, situate la nivelul celor din aceeasi perioada a anului anterior, inregistrand prime brute subscrise in valoare de 8,6 milioane euro pe aceasta linie de activitate, conform IFRS.

“Prima parte a anului 2020 a venit cu provocari majore pentru toata lumea, prin declansarea unei crize sanitare fara precedent din perspectiva dimensiunii si a impactului generat. Efectele acesteia se vor contura mai clar in urmatoarele luni, insa rezultatele din primul trimestru si rapiditatea cu care am reusit sa ne adaptam activitatea la aceasta noua realitate ne arata ca suntem o companie stabila, pregatita si responsabila. Solutiile digitale dezvoltate de UNIQA, modul in care ne-am recalibrat procesele si produsele la riscurile generate de pandemia de coronavirus si, nu in ultimul rand, calitatea echipei noastre de specialisti ne ajuta sa ne continuam activitatea fara provocari majore si in deplina siguranta. Avem expertiza si instrumentele adecvate pentru a ramane un factor de stabilitate si un partener de incredere deopotriva pentru clientii si angajatii nostri”, a declarat Franz Weiler, CEO UNIQA Asigurari.

UNIQA Asigurari de viata si-a mentinut activitatea in primul trimestru din 2020 la un nivel apropiat de cel inregistrat in aceeasi perioada din 2019, raportand prime brute subscrise din asigurarile de viata in valoare totala de 4,6 milioane euro, conform IFRS. Vanzarea de produse traditionale a continuat sa sustina acest segment, inregistrand o crestere de 16% comparativ cu primul trimestru al anului anterior.

“Pe segmentul asigurarilor de viata, UNIQA a incheiat primele trei luni ale anului 2020 cu rezultate stabile, care ne dau incredere ca putem duce mai departe strategia de dezvoltare a companiei. Transformarea activitatii de asigurari de viata va continua, cu certitudine, in 2020, cu atat mai mult sub impactul situatiei generata de pandemia de coronavirus. Suntem conectati la noua realitate si am adoptat cu hotarare masuri pentru a raspunde nevoii clientilor de a fi protejati in contextul noii realitati din societate. Intr-o prima faza, am extins acoperirile pentru produsele existente prin includerea riscului de pandemie. Urmatorul pas a fost dezvoltarea unui produs dedicat riscurilor asociate COVID-19, pentru a sprijini in acest fel companiile care isi reiau treptat activitatea si au nevoie sa isi protejeze echipele in cazul infectarii cu noul coronavirus, diminuand implicit riscurile la care este expusa afacerea lor. Pastram in centrul actiunilor noastre nevoile reale ale clientilor si calitatea experientei pe care le-o oferim in relatia cu UNIQA”, a precizat Valentin Coroiu, CEO UNIQA Asigurari de viata.

Profitul net cumulat al celor doua companii UNIQA in primul trimestru din 2020 se situeaza la nivelul de 2,4 milioane euro, conform IFRS.

Solutiile digitale dezvoltate de UNIQA au facut posibila o tranzitie rapida a activitatii in mediul online la jumtatea lunii martie, in contextul pandemiei de coronavirus. Compania a actionat hotarat pentru siguranta clientilor si a propriilor angajati, reusind sa isi continue activitatea fara provocari majore.

Cu ajutorul asistentului digital ANA, clientii raman in siguranta si au posibilitatea sa notifice simplu si rapid daunele pentru toate produsele de asigurari generale din portofoliul companiei.

Astfel, pot transmite cu usurinta detaliile despre eveniment, fotografiile cu avariile si documentele necesare, asistentul digital fiind accesibil online de pe orice dispozitiv (desktop, laptop, tableta, smartphone), direct din browser la adresa https://daunerapide.uniqa.ro, in zona dedicata din website-ul UNIQA sau cu ajutorul unui link primit prin SMS ca urmare a interactiunii cu Contact Center UNIQA.

Pentru a facilita interactiunea clientilor cu UNIQA in conditii de siguranta, echipa din Contact Center este disponibila pentru a le prelua solicitarile telefonic, la numarul 0374 400 400, cu program non-stop, precum si la adresa de email info@uniqa.ro.

Totodata, clientii au la dispozitie adresa info@uniqa.ro pentru directionarea in format electronic / scanat a corespondentei transmisa, in mod uzual, in format tiparit.

In ceea ce priveste plata primelor pentru politele de asigurare, clientii pot accesa canale digitale, care le ofera modalitati multiple pentru a rezolva aceasta operatiune de la distanta, rapid si eficient: plata online direct in cadrul paginii UNIQA, la adresa https://www.uniqa.ro/plata-polite-asigurare si prin transfer bancar online, utilizand aplicatiile de Internet Banking sau Mobile Banking.

Pentru mai multe detalii: https://www.uniqa.ro/comunicate-de-presa/rezultate-stabile-pentru-uniqa-primul-trimestru-din-2020