Se incarca...

Mergi la conţinutul principal

UNIQA Stiri

24 August, 2022 Stiri

UNIQA in primele 6 luni din 2022: rezultate solide si imbunatatirea profitabilitatii

Rezultatele companiilor UNIQA Asigurari si UNIQA Asigurari de viata pentru prima jumatate a anului 2022 au continuat sa se consolideze in acord cu strategia asumata pentru dezvoltarea activitatii in mod durabil, pastrand in centru experienta oferita clientilor.

UNIQA Asigurari si UNIQA Asigurari de viata au inregistrat in primele sase luni din 2022 un volum total al primelor brute subscrise de aproape 53 milioane euro, conform IFRS, in crestere cu 4,3%, comparativ cu perioada similara din 2021.

Profitul net cumulat al celor doua companii UNIQA la finalul lunii iunie 2022 este de 4 milioane euro, conform IFRS, in crestere cu 8% fata de primul semestru din 2021.

„Activitatea noastra se dezvolta, mai departe, in zonele care ne ofera oportunitati de crestere sustenabila si imbunatatire continua a experientei oferita clientilor. Mergem hotarat in directia trasata de strategie si continuam sa inregistram rezultate solide. Credem ca putem face lucrurile tot mai bine, pentru a fi mai aproape de clienti, cu solutii de asigurare potrivite stilului lor de viata si conectate la trendurile actuale, oferindu-le o varietate de optiuni in ceea ce priveste modalitatile de achizitie, atat in interactiunea cu specialistii nostri, cat si in mediul online. De asemenea, suntem tot mai prezenti in comunitatea de afaceri, prin solutii de protectie financiara adaptate nevoilor specifice ale companiilor. Pe acest segment, UNIQA trece de la o viziune axata pe produs, la o viziune completa, pe domenii de activitate. Astfel, ne pozitionam drept experti in ceea ce priveste protectia financiara pentru industriile relevante, iar companiile de top se bazeaza pe solutiile de asigurare de la UNIQA, integrandu-le in procesele care sustin dezvoltarea durabila a acestor afaceri”, a declarat Paul Cazacu, Presedinte Directorat - CEO UNIQA Asigurari.

“In prima jumatate a anului, activitatea UNIQA pe segmentul asigurarilor de viata a continuat sa creasca din perspectiva volumului de vanzari si a profitabilitatii. Avem produse competitive si lucram continuu pentru a le imbunatati si a le aduce mai aproape de nevoile clientilor nostri. Totodata, diversificam canalele de distributie, astfel incat aceste produse sa fie la indemana clientilor, prin rapiditatea si usurinta cu care pot fi accesate. Dincolo de aceste aspecte, credem ca este important sa fim alaturi de clienti pentru a-i ajuta sa inteleaga mai bine rolul protectiei financiare, in special in momentele dificile din perspectiva economica. In acest context, asigurarea functioneaza ca o plasa de siguranta, fiind nu doar o modalitate de a proteja bunurile, ci si o oportunitate de a deprinde conduita si disciplina de economisire”, a precizat Mihaela Stroia, CEO UNIQA Asigurari de viata.

Scorul de satisfactie a clientilor, de 4.6 din 5, rezultat din sondajele derulate de UNIQA in perioada ianuarie – iunie 2022, reprezinta un reper important in ceea ce priveste calitatea produselor si serviciilor oferite de companie.

 

Detalii in comunicatul de presa aici