Se incarca...

Mergi la conţinutul principal

UNIQA Stiri

29 August, 2023 Stiri

UNIQA in primele 6 luni din 2023: focus pe nevoile clientilor, pentru o viata mai buna impreuna

UNIQA Asigurari si UNIQA Asigurari de viata au incheiat prima jumatate a anului 2023 cu rezultate in crestere pe segmentele asigurarilor non-auto si de viata, bucurandu-se de increderea unui numar tot mai mare de clienti in Romania.

UNIQA Asigurari si UNIQA Asigurari de viata au incheiat prima jumatate a anului 2023 cu rezultate in crestere pe segmentele asigurarilor non-auto si de viata, volumul total al primelor brute subscrise de cele doua companii fiind de 57,5 milioane euro, mai mare cu 8,5% fata de primele 6 luni ale anului trecut, conform evidentelor statutare. Ambele companii UNIQA au raportat la finalul semestrului 1 din 2023 un profit statutar inainte de impozitare de 4 milioane euro.

UNIQA pastreaza in focus experienta oferita clientilor prin produse si servicii care raspund nevoilor relevante pentru acestia. Compania se bucura de o incredere tot mai mare din partea clientilor din Romania, astfel ca, in prima jumatate a anului curent, numarul lor a crescut cu 7%, comparativ cu acelasi interval din 2022. Un avans notabil a fost marcat in zona asigurarilor de locuinta, unde cu 25% mai multi clienti au ales UNIQA drept partener de incredere pentru a proteja tot ce este important pentru ei acasa. 

Asigurarile non-auto au generat vanzari in valoare de 26,9 milioane euro, cu 13% peste cele inregistrate la finalul primului semestru din 2022.

Ne asumam un rol tot mai important fata de clientii nostri, oameni si companii, pentru o viata mai buna in comunitatea din care facem parte. Vrem sa avem un impact pozitiv, oferindu-le produse si servicii care inseamna mai mult decat protectie financiara. Ne dorim sa fim un punct de sprijin relevant pentru clientii, sa actionam ca adevarati consultanti in relatia cu acestia, sa ii inspiram sa ia cele mai bune decizii pentru realizarea planurilor care conteaza cu adevarat pentru ei. Totodata, actionam pentru a ajuta societatea si a sustine continuitatea si succesul afacerilor, prin solutii adaptate la complexitatea si diversitatea nevoilor din aceasta zona. Promisiunea pentru o viata mai buna impreuna este adresata deopotriva clientilor, partenerilor si echipei UNIQA, iar actiunile noastre sunt ghidate de valori comune, in baza carora contribuim la bunastarea comunitatii”, a declarat Paul Cazacu, Presedinte Directorat - CEO UNIQA Asigurari.

In ceea ce priveste activitatea de vanzare pentru asigurarile de viata, volumul primelor brute subscrise de UNIQA in prima jumatate a anului 2023 a atins nivelul de 16,8 milioane euro, in crestere cu 19% comparativ cu primul semestru din 2022, evolutie sustinuta de asigurarile asociate produselor de creditare si asigurarile de viata traditionale,

“O viata mai buna impreuna incepe cu grija fata de cei dragi. Aceasta are, cu certitudine, o multitudine de modalitati de manifestare si credem ca una dintre ele, foarte importanta, este preocuparea de a gasi solutiile de protectie financiara potrivite in cazul evenimentelor neprevazute, fie ca vorbim despre asigurarile de viata sau cele de sanatate. UNIQA continua sa dezvolte un portofoliu de produse si servicii relevante pe acest segment, pentru a oferi clientilor beneficiile pe care acestia le cauta”, a precizat Mihaela Stroia, Presedinte Directorat - CEO UNIQA Asigurari de viata.

Rezultatele sondajelor derulate de UNIQA in perioada ianuarie – iunie 2023, dupa fiecare interactiune cu clientii, indica un scor de satisfactie general situat la nivelul de 4,6 din 5. In acest context, experienta clientilor la momentul achizitiei politelor de asigurare si la daune, pentru aceeasi perioda de referinta, este evaluata de catre acestia cu scoruri de satisfactie de 4,7 din 5.

Detalii in comunicatul de presa, aici