Se incarca...

Mergi la conţinutul principal

UNIQA Stiri

16 Martie, 2020 Stiri

UNIQA a inceput implementarea masurilor de limitare a riscurilor de infectare cu Coronavirus inca din luna februarie

In Romania, UNIQA a inceput implementarea masurilor de limitare a riscurilor de infectare cu Coronavirus inca din luna februarie, in baza unui plan de actiune recomandat la nivelul grupului international, care vizeaza toate unitatile teritoriale ale companiei.

Incepand de luni, 16 martie 2020, activitatea de la nivelul sediului central al UNIQA Asigurari si UNIQA Asigurari de viata se va desfasura in regim de lucru de acasa, pentru a limita riscurile generate de evolutia pandemiei de coronavirus in zona Bucuresti-Ilfov.

Decizia a fost luata in acord cu masurile impuse pana in prezent de catre autoritati, ce au culminat cu declararea starii de urgenta la nivel national.  

Intr-o prima faza, masura vizeaza perioada 16 – 31 martie 2020, urmand a se decide cu privire la prelungirea acesteia, daca situatia o va impune.

In Romania, UNIQA a inceput implementarea masurilor de limitare a riscurilor de infectare cu Coronavirus inca din luna februarie, in baza unui plan de actiune recomandat la nivelul grupului international, care vizeaza toate unitatile teritoriale ale companiei.

In etapa anterioara a planului de masuri, compania a decis implementarea lucrului partial de acasa, in schimburi organizate pentru a asigura continuitate la nivelul proceselor si activitatii din sediul central, cu diminuarea riscului de expunere a angajatilor si clientilor.

“Grija fata de siguranta oamenilor este principiul care sta la baza intregii industrii din care facem parte. Cu atat mai mult, in momentele dificile cu care ne confruntam acum, prioritatea noastra principala este aceea de a actiona cu toata responsabilitatea fata de angajatii, clientii si partenerii nostri pentru a nu pune in pericol in niciun moment starea lor de sanatate. Totodata, am luat masuri pentru adaptarea proceselor interne ale companiei, astfel incat sa ramanem conectati la solicitarile adresate de catre clientii nostri, mentinand o relatie optima cu acestia pe toata perioada in care ne vom desfasura activitatea in regim de lucru de acasa. Stim ca noile conditii pot genera situatii in care nu vom putea reactiona la fel de rapid ca pana acum, insa facem toate eforturile pentru a nu afecta calitatea experientei pe care o oferim clientilor si ne bazam pe toata intelegerea lor. Vom continua sa mentinem o comunicare clara si transparenta in legatura cu aceste aspecte, dar si in ceea ce priveste etapele si masurile pe care le vom adopta, mai departe, in cadrul procesului de gestionare a riscurilor generate de coronavirus, oferind informatii relevante atat pentru angajatii, cat si pentru clientii si partenerii nostri. Suntem increzatori ca avem expertiza adecvata pentru a actiona hotarat si a lua toate deciziile necesare in astfel de situatii” a declarat Paul Cazacu, Vicepresedinte – Director General Adjunct – CFO UNIQA Asigurari, coordonatorul echipei de management de criza din cadrul UNIQA.

In urmatoarea perioada, o parte cat mai mare din interactiunea cu UNIQA va fi migrata catre zona online, clientii avand la dispozitie canale digitale pe care le pot accesa pentru a mentine relatia cu compania.

Astfel, Contact Center UNIQA este disponibil pentru a prelua solicitarile clientilor telefonic, la numarul 0374 400 400, cu program non-stop, precum si la adresa de email info@uniqa.ro.

Activitatea de notificare a daunelor pentru asigurarile CASCO si de locuinta este preluata de catre asistentul digital ANA, disponibil oricand si oriunde pentru clientii UNIQA, la adresa https://daunerapide.uniqa.ro si sustinut de o echipa de specialisti pentru daunele cu un grad de complexitate ridicat.

In cazul daunelor care nu pot fi avizate prin intermediul asistentului digital ANA si sunt anuntate prin Contact Center UNIQA sau notificate online pe site-ul www.uniqa.ro, clientii vor fi contactati telefonic de catre reprezentantii UNIQA pentru a transmite prin email documentele si fotografiile necesare finalizarii procesului de constatare.

In cazul constatarilor deja programate, clientii nu mai sunt nevoiti sa se prezinte la centrul de constatari sau la sediile UNIQA la care au fost programati, fiind, de asemenea, contactati telefonic de catre reprezentantii UNIQA pentru a transmite prin email documentele si fotografiile necesare efecturarii constatarii.

Totodata, clientii au la dispozitie adresa info@uniqa.ro pentru directionarea in format electronic / scanat a corespondentei transmisa, in mod uzual, in format tiparit.

In ceea ce priveste plata primelor pentru politele de asigurare, clientii au, de asemenea, la dispozitie canale digitale, care le ofera modalitati multiple pentru a rezolva aceasta operatiune de la distanta, rapid si eficient: plata online direct in cadrul paginii UNIQA, la adresa https://www.uniqa.ro/plata-polite-asigurare si prin transfer bancar online, utilizand aplicatiile de Internet Banking sau Mobile Banking.

In urmatoarea perioada, UNIQA va continua sa comunice prin toate canalele companiei masurile dictate de actualul context, ce vizeaza procesele care impacteaza relatia cu clientii si partenerii sai.

Cu o istorie de peste 10 ani in piata asigurarilor din Romania si beneficiind de peste 200 de ani de experienta la nivelul unui Grup international cu o prezenta tot mai puternica la nivel european, UNIQA Asigurari si UNIQA Asigurari de viata continua sa aduca valoare in viata clientilor, concentrandu-si eforturile in trei directii principale: dezvoltarea de produse si servicii relevante, care adreseaza nevoi de asigurare specifice, eficientizarea proceselor si optimizarea costurilor prin digitalizare, precum si investitia in calitatea echipei de profesionisti.