Se incarca...

Mergi la conţinutul principal

UNIQA Stiri

23 Noiembrie, 2022 Stiri

UNIQA in primele 9 luni din 2022

UNIQA Asigurari si UNIQA Asigurari de viata au inregistrat rezultate solide, atat din perspectiva volumului de vanzari, cat si a profitabilitatii.

In primele 9 luni din 2022, ambele companii UNIQA au continuat sa isi dezvolte activitatea pe liniile strategice, conform obiectivelor de crestere sustenabila stabilite, cu scopul de a oferi clientilor produse si servicii accesibile, relevante si complete prin modul in care raspund nevoilor de protectie prin asigurare, pentru o experienta de cea mai buna calitate. Volumul total al primelor brute subscrise a atins un nivel de aproape 83 milioane euro, conform IFRS, in crestere cu 6%, comparativ cu acelasi interval din 2021. Profitul net cumulat la finalul lunii septembrie 2022 este de 5,5 milioane euro, conform IFRS, in crestere cu 45% fata de perioada similara a anului anterior.

„UNIQA face, mai departe, pasi hotarati in procesul de transformare si reasezare, care marcheaza o noua etapa in strategia de dezvoltare a companiei, pozitionand clientii in centrul tuturor actiunilor. Am continuat sa dezvoltam activitatea, concentrandu-ne atentia si eforturile in zonele strategice, astfel incat am inregistrat cresteri peste dinamica pietei pe segmentele relevante de asigurari non-auto si asigurari de persoane. Privind catre viitor, anul 2023 va avea un impact social mai pronuntat in contextul inflationist. De aceea, avem in vedere o serie de prioritati, care ne vor permite sa ne adaptam rapid, pentru a continua sa crestem sustenabil si a ramane conectati la nevoile clientilor nostri: recalibram produsele, crestem viteza de reactie, abordam solicitarile intr-un mod personalizat si facem eforturi continue de optimizare, investind in zona de digitalizare. Actiunile noastre sunt bazate pe grija fata de comunitatea din care facem parte, generand beneficii la toate nivelurile, pentru o viata mai buna, impreuna”, a declarat Paul Cazacu, Presedinte Directorat - CEO UNIQA Asigurari.

“Asigurarile de viata raman un motor important pentru dezvoltarea activitatii UNIQA. Rezultatele de la finalul primelor 9 luni din 2022 confirma potentialul de crestere sustinuta pe care il avem pe acest  segment, la un nivel situat peste cel inregistrat de piata. Pastram concentrarea pe modul in care construim si adaptam produsele si serviciile, pentru a le aduce tot mai aproape de clientii nostri si a raspunde intr-un mod cat mai specific nevoilor acestora de protectie prin asigurare”, a precizat Mihaela Stroia, CEO UNIQA Asigurari de viata.

Trimestrul al treilea din 2022 marcheaza, de asemenea, un an de extinderea activitatii consultantului digital ANA prin adaugarea facilitatii de accesare a situatiei dosarelor de dauna. Acest nou serviciu a generat un impact semnificativ in ceea ce priveste imbunatatirea interactiunii clientilor cu UNIQA. Astfel, in prezent, 40% dintre clientii care au dosare de dauna deschise la UNIQA aleg sa consulte stadiul solutionarii acestora online, cu ajutorul consultantului digital ANA.

„UNIQA se diferentiaza in piata prin calitatea serviciilor oferite si corectitudine in ceea ce priveste plata daunelor. Avem un flux de instrumentare a daunelor 100% digital si continuam sa investim in dezvoltarea consultantului digital ANA si a platformei de daune. De asemenea, am extins functionalitatile din cadrul portalului MyUNIQA si oferim clientilor posibilitatea sa vada, in orice moment, stadiul in care se afla dosarul de dauna si ce documente mai sunt necesare pentru finalizarea acestuia. Nu in ultimul rand, pastram cel mai scurt timp de solutionare a daunelor si avem, in continuare, cel mai scazut numar al reclamatiilor din piata”, a precizat Paul Cazacu, Presedinte Directorat - CEO UNIQA Asigurari.

 

Detalii in comunicatul de presa, aici.