UNIQA a plătit în 2024 despăgubiri de opt ori mai mari pentr...
Schimbarile climatice si fenomenele meteorologice extreme, precum grindina ...
Citeste mai multDrumul spre inovatie si digitalizare, in care tehnologia transforma fundamental modul de comunicare si colaborare al organizatiei, pe care compania noastra l-a ales prin implementarea suitei de aplicatii Microsoft Office 365, a pus UNIQA Asigurari pe harta companiilor inovatoare.
Astfel, Revista BUSINESS MAGAZIN a inclus proiectul UNIQA in cele 30 de povesti de succes prezentate in cea de-a patra editie a catalogului dedicat inovatiilor - Cele mai inovatoare companii din Romania.
Pentru pastrarea competitivitatii pe o piata extrem de dinamica si pentru a pune clientul in centrul preocuparilor, UNIQA Asigurari Romania a initiat in 2016 o actiune ampla de modernizare a proceselor de business si a tehnologiilor aferente. Proiectul de transformare digitala a implicat omogenizarea fluxurilor de lucru din cadrul tuturor diviziilor interne precum si crearea unui mediu care sa stimuleze colaborarea si comunicarea. Pentru a sustine aceasta abordare inovativa, UNIQA s-a aliat cu Microsoft Romania si utilizeaza Office 365 ca sursa pentru cresterea productivitatii individuale si a coeziunii muncii in echipa.
Trecerea la Office 365 a adus in cadrul UNIQA o abordare noua a fluxurilor de lucru, intr-o maniera digitala si cu focus explicit pe colaborare. Procesele de business au fost corelate intre departamente si grupuri de lucru, iar comunicarea interna a fost transferata catre Skype for Business si Yammer. Utilizarea SharePoint online a permis trasarea unor fluxuri noi de documente, intr-un mod simplu, fara investiti masive in tehnologie. Standardizarea fluxurilor a dus la cresterea eficientei si la obtinerea unui nivel ridicat de control. Office 365 a adus si un castig de mobilitate, multumita posibilitatii de instalare pe cinci dispozitive. Toti angajatii UNIQA au capacitatea sa lucreze asupra documentelor si proiectelor, indiferent de locatie si dispozitivul utilizat. Mai mult, disponibilitatea persoanelor cheie din organizatie, ale caror opinii sau avizari sunt necesare, a crescut considerabil, ceea ce influenteaza direct buna functionare a companiei.
Sursa: Business Magazin